הסרת קמטים במכשור מתקדם

השיער על המצח מפריע לכם? כבר המון זמן שטיפולי רפואה קוסמטית הם לא פריווילגיה של המפורסמים והם בלבד. כיום, טיפולים אסתטיים ופלסטיקה קיימים בהישג יד במחירים השווים (כמעט) לכל כיס. המחיר הנוח, בשילוב עם חידושים טכנולוגיים, גרמו למצב בו המון אנשים מרגישים יותר חופשיים לדבר על מגוון הטיפולים שעברו. בימינו אין יותר ממה להיות ביישנים – בדור הזה טיפול קוסמטי זהו סימן לטיפוח, הבנה ביופי ושיפור עצמי.

ובכן, החלטתם לעבור ניתוח פלסטי, מה עושים עכשיו? עדיף לחשוב על כך בתור אופציה לשפר מעט את המראה החיצוני, שיפוץ קל שאולי יגרום לכך שתהיו שלמים יותר מתכונותיכם הגופניות. דעו לכם שאין בנמצא בעולם טיפול שמסוגל לשנות במידה קיצונית את איך שאנחנו נראים.

אז מה צריך לבדוק אם מעוניים לעבור טיפול אסתטי, ומאילו דברים יש להיזהר? מחפשים הסרת קמטים? הנה מספר טיפים אשר יאפשרו לכם לקבל את הטיפול הטוב ביותר בעולם:

– למנותחי אף: לאחר שמנתחים האזור שסביב האף יכול להיות סמוק ונפוח. אפשר להוריד מעט את הנפיחות על-ידי צינון האזור בקרח או בעזרת ירקות קפואים בשקית.

– אחרי שעוברים ניתוח אף מומלץ מאד לנשום נשימות עמוקות. נשימה זו לרוב יכולה לעזור לשיכוך כאב ולעתים גם מורידה את הסיכון להופעת חום אחרי התהליך.

– בניתוחי חזה: בקשי לבחון את תיק העבודות העדכני של המנתח שאצלו בחרתן לעבור את הטיפול, ככה תהיו מסוגלות להיוודע לניסיונו ולהתרשם מתוצאות ניתוחים קוסמטיים אשר ביצע בעבר.

– אחרי הגדלת חזה חשוב מאד לעסות את החזה פעמיים שלוש בכל יום, וזאת כדי למנוע התקשחות של השתלים. בקשי מהרופא שלך הוראות מדויקות לדרך ביצוע העיסוי.

– טיפולי פנים: בטיפולי פילינג בהם נעשה שימוש בחומצת אלפא-בטא, חשוב מאוד לחכות לחודשי החורף. כמו כן, יש חובה לעשות שימוש בקרמים להגנה מהשמש בעת הטיפול ולאחריו.

– מי שבדרך כלל נוהגת לעשות גוונים בשיער או לצבוע את כולו, כדאי לעשות כן קרוב לתחילת מתיחת הפנים כדי שלאחריו יהיה אפשר לחכות כמה שיותר עד לצביעה נוספת של השיער. זאת משום שכדאי להמנע ממגע של צלקות עם החומרים הכימיים בהם יש שימוש בזמן צביעת השיער.

תחום הפלסטיקה זהו תחום מעניין ומורכב, במידה ואתם רוצים לשמוע עוד בנושא טיפולי בוטוקס או טשטוש קמטים, כדאי לקרוא את המאמרים הבאים אשר נמצאים באתר www.zaadimcenter.co.il/. רק שתעברו את הטיפול בו אתם מעוניינים בצורה בטוחה ושתהיו מרוצים מהתוצאות. בברכת בריאות ויופי!

כתיבת תגובה