הסרת שיער בלייזר בחינם – בואו עכשיו!

החיים המודרניים הביאו איתם מוסכמות גוף מערביות, אשר משפיעות מאד על הצורה בה אנחנו רואים את המראה שלנו. המון אנשים מחליטים שהם רוצים לעבור ניתוחים פלסטיים, גם אם לא במטרה להפוך עצמם לגירסאות אנושיות של ברבי וקן, אולי לפחות כדי לשפר קצת את הגוף שהעניק לנו הטבע.

טיפול אסתטי זה החלטה גדולה, כזו שדורשת המון כוחות נפש, חוסן פיזי ובזמן תקופת ההחלמה, גם הרבה סבלנות. מומלץ מאד שתבחרו במנתח מוכר, אחד שאתם סומכים עליו בעינים עצומות והיכנסו לתהליך רק, אבל רק כאשר אתם שלמים עם ההחלטה, כי כל שינוי של הגוף יהיה שינוי שיישאר לכל החיים.

מה כדאי לבדוק כאשר מתכננים לעבור טיפול אסתטי, ומאילו דברים חשוב להיזהר? רוצים לדעת כמה שיותר על הסרת שיער? להלן כמה עצות שימושיות שיאפשרו לכם לקבל את הטיפול הכי טוב שניתן לקבל:

למנותחי אף: ניתוח אף נחשב לבין הניתוחים המסובכים והמורכבים ביותר לביצוע לפיכך, חשוב ביותר לבחור במנתח בעל המלצות, כזה שאתם סומכים עליו בעיניים עצומות אפילו אם מחירו גבוה מאחרים.

– לאחר הניתוח מומלץ לנשום שאיפות ונשיפות עמוקות. נשימה באופן הזה מסוגלת לעזור בשיכוך כאב ולעתים אפילו בהורדת הסיכון להופעה של חום אחרי הניתוח.

בניתוחי חזה: מומלץ שלא לבצע ניתוח הקטנת חזה לפני תחילתה של דיאטת הרזיה, משום שהשדיים מאבדים מניפחם בזמן הורדת משקל וצורת החזה עוברת שינויים. מכיוון שכך כדאי לפני כן לרדת במשקל ורק לאחר מכן לבצע את ניתוח ההקטנה.

– אחרי ניתוח פלסטי בחזה חשוב מאד להתנועע עם גב זקוף ובחופשיות וכן להקפיד שלא לכווץ את אזור הכתפיים והצוואר. הגבלה בתנועה עשויה להוביל להתכווצות-שרירים וכאבים עזים באזורים אלה.

טיפול פנים: אסור בתכלית האיסור לעשות טיפול פילינג בכל דרגה שהיא לפציינטים אשר משתמשים ברואקוטן או ברטין איי, מכיוון שבמצבם העור דק ורגיש מאוד ופילינג יכול בקלות לפגוע בו.

– מומלץ ביותר להמנע מסיגריות כשלושה-ארבעה שבועות הן לפני והן אחרי שעוברים ניתוח פלסטי, מפני שעישון סיגריות מפריע ל קרישת הדם ומאריך את ההבראה של העור מהניתוח.

תחום האסתטיקה הוא תחום מורכב ומעניין, אם תרצו לשמוע עוד על נושא הסרת שיער לצמיתות או הסרת שיער באינפרא אדום, ישתלם לבדוק את המאמרים הבאים בנושא הסרת שיער לגבר או לבקר באתר המומלץ הסרת שיער IPL. יותר מכל חשוב שתעברו את הטיפולים בסביבה הבטוחה ביותר ושהתוצאות יהיו לרוחכם. רק בריאות ויופי!

כתיבת תגובה