הסרת שיער בלייזר טיפולים לעור כהה

טיפולי הסרת שיער בלייזר לעור כהה

כאשר תעשיית הסרת שיער בלייזר הראשון יצאה, אנשים עם עור כהה הין בהרבה אפשרויות מוגבלים , כשמדובר בהפחתת שיער לצמיתות. טיפול לייזר באלקטרוליזה להסרת שיער רגיל פשוט לא צוידו כדי לטפל במלנין בעור הכהה. משמעות התוצאות לצמיתות היו קשים ביותר להשגה. למרבה המזל, טכנולוגיית לייזר במהירות ערכו שיפורים כדי להתגבר על בעיה זו, ונפתח עידן חדש שלם להורדת שיער לעור כהה.

האם אני מועמד לטיפול לייזר?
 

היום, אנשים של גוני עור שונים  עם פיגמנטים שונים של שיער יש הזדמנות ליהנות לאחרונה מטיפולי לייזר. עם זאת, לא כל מרפאת לייזר משתמשת בציוד זהה או מתודולוגיה. על מנת לקבוע אם אתה מועמד טוב לטיפול הסרת שיער בלייזר, אתה יכול להתחיל על ידי הערכת צבע העור שלך וצבע השיער. זה תרשים סיווג שעוזר לתת את הרעיון הבסיסי של איך ואלו גורמים פיזיים יכולים להשפיע על תאימות של אדם עם טיפול לייזר. אבל כדי לדעת בוודאות, האופציה הטובה ביותר שלך היא להיפגש עם טכנאי מומחהל לייזר או הסרת שיער, פנים אל פנים, כדי לדון באפשרויות שלך.

כמה טיפולי לייזר מומלצים עבור עור כהה?

אפילו שלייזרים יותר מיומנים בטיפול עור כהה, חבילת הטיפול הכוללת עדיין עשויה לדרוש הפעלות יותר מהממוצע הארצי של 3-5, כמו אמצעי זהירות יכולים לגרום כהה עור טיפולים להסרת שיער מדקדק יותר, תהליך גוזל זמן, עושה טיפולים יותר יש צורך בדרך כלל. רוב המרפאות פשוט רוצןת לעשות את הטיפולים בטוחים ככל האפשר. המספר הכולל של טיפולים יהיה גם תלוי באיזה חלק של הגוף מבצעים את ההוצאת שיער, כמובן, באזורים כמו הגב והחזה ידרש זמן רב יותר מאשר הליך בבית השחי או הורדת השיער מהערווה.

לייזרים הטוב ביותר עבור עור כהה

ישנם מספר של  טיפולי שיער בלייזר פופולרים עבור עור כהה המשמשים אשר נפוצים היום במרפאות (חשוב ציןן שמדובר על מרפאות בארצות הברית) YAG לייזר סוג  זה הוכח יעיל במיוחד גם על גווני העור הכהה ביותר, בעוד דיודה, IPL, לייזרים אלכסנדריט יכול לקבל תוצאות אחרי טיפולים נוספים. זכור, עם הסרת שיער בלייזר, עלות  הטיפול קשורה ישירות במספר המפגשים הנדרש, כך תרצה יש תחושה טובה של שיער בלייזר הטוב ביותר עבור עור כהה לפני תחילת חבילת טיפול. ניתן גם לבדוק את זה סטטיסטית תרשים של לייזרים להפחתת שיער לעור כהה, יחד עם לייזרים המשמשים לטיפול באנשים עם עור כהה באופן טבעי, או מי משתזפים בקלות.

עכשיו, יותר מתמיד, עור כהה יכול לעבור טיפול לייזר להסרת שיער וזה בהחלט המציאות בימים אלה

כתיבת תגובה