הסרת שיער בלייזר פנים

רוצים להיראות טוב בבגד ים או גופיה חושפנית? אין מי שלא אוהבת להיראות הכי יפה. לא קל למצוא תחושה מרוממת נפש מתסרוקת מעוצבת יפה או בגד שנראה יפה עליך ומדגיש את הנכסים הטובים (או אולי יותר נכון מעלים את החלקים שאנחנו פחות מרוצים מהם), אך כמעט בכל הפעמים הזמן והגנים מושכים את מה שהיה למעלה כלפי מטה. בנקודה זאת נכנסת לסיפור הרפואה הקוסמטית, המציעה כל מיני פתרונות לשיפור מראנו החיצוני, ואתו גם את הביטחון העצמי, וכל זה מבלי לקרוע חורים גדולים בכיסינו.

הבחירה לעבור ניתוח קוסמטי זה החלטה מורכבת, כזו אשר דורשת כוחות נפש רבים, חוסן גופני ובתקופת ההבראה, גם סבלנות רבה. בחרו רופא בעל-שם, כזה שאתם סומכים עליו בעינים עצומות והיכנסו לתהליך רק, אבל רק כשאתם שלמים במאה אחוז עם החלטתכם, כיוון שכל שינוי יהיה שינוי סופי.

מה חשוב לבדוק אם מתכננים לשכור את שירותיו של מנתח פלסטי, וממה חשוב להיזהר? מחפשים הסרת שיער? להלן מספר טיפים שבעזרתם תוכלו להיות אלה שמקבלים את הטיפול הכי טוב:

– בניתוח אף: לאחר שמנתחים האף בדרך-כלל הופך נפוח. אפשר להקל מעט את הנפיחות על ידי צינון המקום עם שקיות מלאות בקרח או בעזרת ירקות קפואים.

– אחרי שעוברים את הניתוח חשוב מאוד להימנע מחשיפת אזור האף למקורות חום כשמש ישירה, מייבש שיער, מקלחות וכדומה, על-מנת למנוע הופעה של שטפי דם תת עוריים.

ניתוח חזה: חשוב לא ללכת להקטנת חזה לפני שמתחילים דיאטת הרזיה, כי השדיים מאבדים מנפחם בזמן הורדת משקל וצורת החזה משתנה. מכיוון שכך עדיף לפני הכל לרדת במשקל ורק אחרי כן לעבור את הניתוח.

– אחרי ניתוח פלסטי בחזה חשוב ביותר להתנועע בגב זקוף ובחופשיות וכן לשמור שלא להגביל את הכתפיים והעורף. הגבלה בתנועה עלולה לגרום להתכווצויות שרירים ולכאבים חזקים באזור זה.

לטיפולי פנים: בטיפולי פילינג שבהם משתמשים בחומצות אלפא ביטא, חשוב להמתין לחורף. כמו כן, חובה להשתמש באמצעי הגנה מקרינת השמש במהלך תקופת הטיפול ולאחריו.

– בחודשים שלאחר הניתוח כדאי להקפיד ולשמור על לחות העור, כי עור לח הוא עור גמיש אשר מתאושש ומבריא יותר מהר. כדאי מאד למרוח קרם לא שומני על עור הפנים כבר מהיום שאחרי ניתוח מתיחת הפנים וכן להקפיד בשתיית מים מרובה.

תחום הרפואה הקוסמטית הוא תחום שתמיד ניתן ללמוד עליו יותר, אם תרצו לשמוע עוד על נושא הסרת שיער באינפרא אדום או על הסרת שיער לייזר, מומלץ ביותר לכם לעיין בטקסטים הבאים העוסקים בנושא הסרת שיער בשעווה או לבקר באתר הסרת שיער בפנים. הכי חשוב שתעברו את הטיפול בו אתם מעוניינים בידיים טובות ושתהיו מרוצים ככל האפשר מהתוצאות. בברכת בריאות ויופי!

כתיבת תגובה