הסרת שיער בלייזר

כפטריות אחרי הגשם

מכוני הלייזר צצו כפטריות אחרי הגשם וחוללו מהפכה של ממש בתחום הסרת שיער. אם פעם היה ניתן להסיר שיער באמצעים כואבים כמו מחט חשמלית, הרי הסרת שיער בלייזר מאפשרת לנשים ולגברים להוריד שיער מיותר ולא לסבול מכאבים. כאמור, לא רק מרפאות פרטיות הבינו את העניין אלא גם מחלקות אסתטיות בבתי החולים שמיהרו לפתח את תחום הסרת שיער בלייזר.
בשל העובדה כי מדובר במוצר פופולרי מכוני לייזר רבים ממהרים להצטייד אחת לכמה חודשים במכשירים שונים המאפשרים לשכלל את שיטת העבודה. כפי שנאמר קודם לכן, מכוני לייזר אכן צצו כמו פטריות אחרי הגשם, אבל לא כל מכון הוא המכון הטוב ביותר. לצורך כך יש לבצע השוואה בין המכונים השונים על מנת לבחור את המכון המתאים ביותר.
איך פועל הלייזר?
היום ניתן לשמוע מפי לקוחות לא מעט מחמאות על פעולתה של קרן הלייזר, אך לפני הכל כדאי לדעת איך היא עובדת. היות ומדובר בהליך הדורש הכנה כדאי לדעת למה נכנסים.
בדומה לחשמל, האור של קרן הלייזר הוא אנרגיה אותה ניתן להפוך לאנרגיית חום. הרעיון העומד מאחורי השימוש בקרן הלייזר הוא ניצול האנרגיה והפיכתה לחום. ניצול האנרגיה בא לידי ביטוי בחימום שורש השערה עד למצב בו יש מניעה של צמיחה מחודשת. מצב בו יש מניעה של צמיחה מחודשת נחשב לאידיאלי למדי.
כיצד מתבצע הטיפול ?
היום ניתן למצוא בשוק שפע של מכשירי לייזר כאשר כל אחד מהם מתאים למטופלים שונים. היות ומדובר על שימוש במכשיר לייזר יש לבצע מספר הכנות לפני הטיפול: לפני הטיפול יש לגלח את השיער זאת כדי שהשיער לא יפריע לקרן הלייזר ויצרוב את העור.
לפני הטיפול יש למרוח סביב האזור קרם אלחוש אשר מטרתו לסייע בהפחתת הכאב. על מנת לגרום לקרם לעבוד בצורה יעילה יותר יש לבקש להניח יריעת ניילון מעל לקרם עד להתחלת הטיפול. בהתחלת הטיפול מסמנים את האזור הרצוי ממנו מעוניינים להסיר שיער- עושים זאת באמצעות ג'ל מיוחד ובשלב הבא מפעילים את המכשיר.
יש לזכור! הסרת שיער בלייזר היא פעולה המתבצעת על ידי מומחים ולא על ידי חובבנים. מכאן יש חשיבות רבה להגיע למכון מקצועי על מנת לקבל את הטיפול הטוב ביותר.

כתיבת תגובה