הסרת שיער מחירים ומבצעים

לא מרוצה מהחזה שלך? מזה המון זמן שטיפולים אסתטיים וניתוחים פלסטיים אינם הנחלה של העשירים והמפורסמים ותו לא. בעולם של ימינו, טיפולי קוסמטיקה ופלסטיקה מוצעים לקהל הרחב במחירים שווים (כמעט) לכל כיס. המחיר הנוח יחסית, ואתו החידושים הטכנולוגיים, גרמו למצב שבו רוב האנשים מרגישים יותר חופשיים לספר על טיפולים מגוונים שהם עשו. כי היום אין יותר ממה להרגיש נבוכים – בזמן שלנו ניתוח קוסמטי הפך להיות סימן לטיפוח, אסתטיקה והרצון להעצמה אישית.

ובכן, החלטתם לעבור ניתוח פלסטי, מה קורה עכשיו? עדיף לחשוב על צעד זה כאופציה לשיפור קל של המראה החיצוני, שיפוץ קטן שלאחריו תהיו יותר מרוצים מתכונותיכם הגופניות. הזכירו לעצמכם שעדיין לא הומצא שום ניתוח בעולם שיכול לשנות לחלוטין את איך שאנחנו נראים.

אז מה חשוב לשאול כשרוצים לשכור את שירותיו של מנתח פלסטי, וממה יש להיזהר? רוצים לדעת כמה שיותר על הסרת שיער לייזר? הנה כמה טיפים מועילים שיאפשרו לכם להיות אלה שמקבלים את הטיפול הכי טוב שיש:

– למנותחי אף: כדאי לבקש לבחון צילומים של ניתוחים קודמים של המומחה שאצלו בחרתם לעבור את הניתוח, זו דרך שבאמצעותה אפשר להתרשם מניסיונו וכן לטיפולים אשר ביצע.

– בשבוע הראשון לאחר ניתוח האף סביר שתתקלו בקושי בעת צחצוח השיניים. מסיבה זאת מומלץ, זמנית, לעשות שימוש במי פה כדי לשמור על היגיינת הפה.

– בניתוחי חזה: בקשו לראות את תיק העבודות המצולם של המומחה שלכן, כך ניתן להתרשם מניסיונו ולראות תוצאות טיפולים אשר ביצע.

– לחודש הראשון שלאחר ניתוח החזה מומלץ מאד לרכושחזיית ספורט אשר נפתחת מלפנים. למרבית הנשים סגירה זו נוחה יותר אחרי הניתוח מפני שאין היא מצריכה מאמץ רציני מצד הזרועות.

– בטיפולי פנים: בטיפולי פילינג שבהם משתמשים בחומצות אלפא ביטא, חובה לחכות לעונת החורף. בנוסף, חובה להשתמש באמצעי הגנה מקרינת השמש במהלך תקופת הטיפול ובשבועות שאחריו.

– כדאי מאוד להיכנס לניתוח במשקל הממוצע שלך. הימנעי מהשמנה קיצונית ומירידה גדולה במשקל אחרי הניתוח. עליה במשקל גורמת למתיחה של ה צלקות בעוד הרזיה עלולה לגרום להצטברות של עודפי עור.

תחום הטיפולים האסתטיים הוא תחום מרתק ומלא מידע, אם אתם מעוניינים לשמוע יותר בנושא הסרת שיער מחירים ועל הסרת שיער IPL, כדאי לכם לקרוא את הטקסטים הבאים באתר המצוין www.tvbn.co.il/. הכי חשוב שתעברו את הטיפול בסביבה בטוחה ושתהיו מרוצים מהתוצאות. ושנהיה בריאים!

כתיבת תגובה