הפחתת אגרת בקשה לפשיטת רגל – 15.7.14

בקשת פשיטת רגל יכולה להיות מוגשת הן על ידי נושה של החייב והן על ידי החייב עצמו. הבקשה מוגשת על יסוד מעשה פשיטת רגל שביצע החייב, המהווה למעשה את העילה לבקשה. משרדי בוחן כל מקרה לגופו ומציג את האפשרויות העומדות בפני הלקוח תוך הצגת היתרונות והחסרונות שבהליך ואת ההליכים הצפויים שינקטו כנגדו תוך מתן הסבר מעמיק לנושא ההגבלות שיוטלו הן בהליך פשיטת רגל לפי הפקודה והן כחייב מוגבל באמצעים לפי החוק.


משרד עו"ד פשיטת רגל אייל אשכנזי מלווה את הלקוח תוך מתן ייעוץ שוטף וליווי משפטי לפרטיים ועסקים המבקשים לגבות חובות מפושט רגל או לחילופין, ייצוג חייבים בהליך של פשיטת רגל, ייצוג מול בתי המשפט והנאמן, ניהול הליכי פשיטת רגל, ייצוג החייב, הסדרי נושים ועוד.

1. הגשת בקשה לפשיטת רגל – בקשת פשיטת רגל יכולה להיות מוגשת הן על ידי נושה של החייב והן על ידי החייב עצמו. הבקשה מוגשת על יסוד מעשה פשיטת רגל שביצע החייב, המהווה למעשה את העילה לבקשה. משרדי בוחן כל מקרה לגופו ומציג את האפשרויות העומדות בפני הלקוח תוך הצגת היתרונות והחסרונות שבהליך ואת ההליכים הצפויים שינקטו כנגדו תוך מתן הסבר מעמיק לנושא ההגבלות שיוטלו הן בהליך פשיטת רגל לפי הפקודה והן כחייב מוגבל באמצעים לפי החוק.

עד  ה 15.7.14 בקשה לפשיטת רגל הייתה מחוייבת מחוייבת בתשלום אגרה בסך- 2,743 . החל מיום 15.7.14 י"ז בתמוז, תשע"ד , הופחת סכום הפיקדון ויעמוד על סך 1,600 שח להגשת בקשה לפשיטת רגל וסך של 400 שח להגשת בקשה לפירוק חברה. שוברים שהונפקו קודם ל 15.7

*ישנה חשיבות גבוהה למלא דו"ח זה בתום לב ובפירוט ככל שניתן.
בשלב הגשת הבקשה יש לפנות לבית המשפט המחוזי על מנת שינתן צו לעיכוב כלל הליכי ההוצאה לפועל התלויים ועומדים כנגד מבקש הצו.

pshitatregellaw

פשיטת רגל היא הליך משפטי, שבו אדם יחיד (להבדיל מחברה: שההליך במקרה שכזה הינו פירוק חברה) שיש לו חובות גדולים מרובים מוכרז כפושט רגל, ובכך הוא מקבל הגנה חוקית מפני הנושים שלו, על מנת שלא יוכלו להתעמר בו כלכלית, וכן נערך כינוס של כל נכסיו, על מנת לחלק אותם באופן הנכון ביותר בין הנושים. לייעוץ טלפוני וקביעת פגישה ללא התחייבות חייגו 050-9786675המשרד מתמחה בטיפול בתיקי הוצאה לפועל ופשיטת רגל מורכבים ורגישים הכוללים מגוון רב של נושים, החל מרשויות המס, בנקים,חובות מזונות, וכל זאת תוך חשיבה יצירתית ומתן פתרונות בדרך המהירה והיעילה ביותר.

כתיבת תגובה