הפעלות לימי הולדת – אירוע שכל הכיתה תזכור!

לאחר כל ארגון הבית לקראת היום הולדת הדבר החשוב ביותר הוא כיצד נפעיל את הילדים כי ילדים משועממים יאבדו ריכוז ולא ישתפו פעולה. חשוב במיוחד עבור הילד שהוא בעל האירוע שילדי כיתתו והוריו יהיו מרוצים וידברו על היום הולדת גם לאחריה. ההפעלה תהיה מותאמת לגיל הילדים אם הילדים הם בגילאים קטנים, תהיה ההפעלה מתאימה לגילם הרך כמו: ליצן, קוסם.

חשוב לדעת אם המסיבה מיועדת לבנים בלבד וכך ההפעלות יתאימו עבורם ואם זה בנות יש הפעלות לבנות בלבד. ההפעלות מגוונות יותר מגילאים שבין 4 ל-6 שנים כך שמגוון ההפעלות גדל יותר אם יש יכולת כלכלית להורים האטרקציה הכי מקובלת עבורם הכוללת הפעלה היא הזמנת קוסם ליום הולדת שיעשה מופע בידור מושקע.

גם הפעלה של בועות סבון וליצנים יכולים לבוא בחשבון הפעלות ימי הולדת בדרום במידה והילד החוגג את יום ההולדת גר באזור הדרום, ישנם הרבה הפעלות מגוונות לאירועים אלה. פעילות בימי הולדת בכלל מתחילתה ועד סופה אורכת כשעה וחצי ד שעתיים, עלות כזו מתחילה ב 1000 ₪ .

לפני הפעלת היום הולדת בדקו אצל ילדים אחרים בכיתתו של ילדיכם על מפעילים שהילדים היו מרוצים מהם והוא אכן הצליח לגרום להם להתרכז משך כל ההפעלה. ילדים משועממים לא יתביישו להגיד לבעל האירוע או למפעיל כי הם לא אוהבים את מה שהם רואים או עושים. רעיון נוסף להפעלת ימי הולדת בבאר שבע במידה ואתם גרים באזור הוא פיקניק, באולינג, ברכה או הפעלה בפארקים. בצורה כזו ניתן לחסוך את ההוצאה כספית על ידי הפעלה של פיקניק בפארק שיש בו מתקנים והמקום עצמו לא עולה כסף. מיותר לציין, שילדים נהנים הרבה יותר בטבע מאשר במקומות סגורים.

גם באמצעות סדנאות יצירה אתם יכולים להפעיל את הילדים כמו בבצק סוכר, עיסות נייר. אפילו אם אין לכם ידע תוכלו לרכוש אותו ביוטיוב ולמצוא הסברים על סדנאות יצירה שונות. כל שנה אנו מתלבטים כיצד נערוך את יום ההולדת לילדנו, עדיף שמסיבה תערך בסופי שבוע ודאגו שילדים במיוחד בגיל צעיר לא יוזמנו למסיבות שמסתיימות אחרי החשכה.