הפעם הראשונה שלי בתאילנד

אחרי שנתיים ארוכות בצבא הגיע סוף סוף יום השחרור שלי. לא רציתי לראות יותר מדים, שמירות ונשק, והדבר היחיד שעליו יכולתי לחשוב עכשיו הוא לעלות על טיסה למקום רחוק, מקום חולמים עליו, עם חופים לבנים וים של טורקיז. הפור נפל על טיסות לתאילנד ככה הגעתי אל הפעם הראשונה שלי בתאילנד…

פעם ראשונה בבנגקוק

כשנחתי בבנגקוק מיד הבנתי שלא אשאר זמן רב. הרחובות הסואנים, הכבישים העמוסים והערפיח בכל מקום הבהירו לי שזו רק תחנת ביניים. הבנתי שאני לא רוצה לבלות את הטיול הגדול שלי במקום שבו בשביל להגיע ממקום למקום צריך לקחת מונית או רכבת, ושבניינים עצומים נמצאים בו בכל פינה. אבל בכל זאת החלטתי לתת לעיר סיכוי, ואחרי הכל גם בה נהניתי מאוד. ארמון המלך שבו ביקרתי היה מרהיב ביופיו. זהו למעשה מתחם ענק של יותר ממאה מבנים, ארמונות ומקדשים הבנויים בסגנון תאילנדי עתיק. למי שמגיע לשם כדאי לעת שאסור להכנס אל המתחם עם גופיות ומכנסיים קצרים. אחרי יום ארוך ומעייף הבנתי שאי אפשר להיות בפעם הראשונה בתאילנד מבלי לעשת מסאז" תאילנדי ארוך ומפנק. כאן אני חייבת לומר – אין ספק שהתאילנדים הם אלופי העולם בעיסוי. המעבה שלי ידעה בדיוק מה היא עושה ואיפה צריך ללחוץ כדי להוציא ממני קריאות עונג.

האיים בתאילנד

אחרי שלושה ימים בבנגקוק החלטתי שמספיק – הגיע הזמן להגיע קרוב אל החלום. לקחתי טיסה (די זולה) אל האי פוקט ו…החלום התגשם. כל מה שסיפרו לי על האיים של תאילנד התברר כנכון. התאילנדים הם אנשים מקסימים שמוכנים תמיד לעזור ולשרת כיד המלך. האוכל היה מעולה, אפילו יותר ממה שחשבתי – שפע של פירות ים וירקות מוקפצים בכל מנה ובכל פעם שצמאים אפשר לשתות מיץ טבעי שנעשה במקום מאננס, קוקוס ופאפיה. מה עוד אפשר לבקש? אחרי שבוע המשכתי אל האי קו-צ"אנג. אחרי הכל זו הפעם הראשונה שלי בתאילנד, ואני לא רוצה להתקע במקום אחד. זה היה אחד המקומות הירוקים ביותר שראיתי. יערות עד נמצאים במרבית האי הזה, בגלל שהוא נחשב שמורת טבע. גם כאן התפנקתי באוכל טוב, בעיסוי על חוף הים ובשחיות בים הטורקיז. כל אחד ימצא מה לעשות בתאילנד, ולמרות שאפשר למצוא שפע של טיסות זולות להודו גם בפעם הבאה אני אבלה את החופשה שלי כאן.

כתיבת תגובה