הפקה של אירוע בטבע

כמעט ברוב האירועים בהם נשתתף, נרגיש כי דיי עייפנו מאותה שיגרה מקובלת ומשעממת שנמצא אצל אולמות וגני האירועים אשר אינם יכולים לחדש לכם שום דבר. חגיגות בטבע לעומת זאת, הינם קונספט אשר הולך וצובר תאוצה בזמן האחרון, בעיקר לנוכח יכולתם לעשות אירוע גדול ומקורי בסביבה פסטורלית שרק הטבע מסוגל להציע.

מסיבות בטבע הם ככל הנראה מגוונים מכל שמחה אותם ראיתם או גם הרגשתם עד עכשיו בין אם ביער, במדבר, ליד הים, בצפון או אולי בדרום, האירוע נוסק לרמה אחרת בשל האווירה הספציפית והלא מצועצעת אשר מתאפשרת תמיד בטבע. הפליגו בדמיונכם רק אל חתונה בנוף, בו מתקיימת קרוב לים ובחסות השקיעה המדהימה…בדרך אל חתן הבר מצווה העולה לברך בדיוק על גבי שפת המים…העולם מאפשר עוצמות רגשיות אדירות לבעלי המסיבה ומוזמני המסיבה, ותוצאות המסיבה באות לידי ביטוי במסיבות ריקודים איכותיות בדרך אל תוך הלילה ותחת כיפת השמים. אירוע קסום כמו זה, שום מקום או לחילופין גן שמחות לא יוכלו להציע.

קטגורית האירועים בטבע
אירועים בטבע אפשרי לעשות באחת משתי האפשרויות המוצגות בהמשך :
· הפקת אירועים בטבע בטכניקה עצמאית– אפשרות זו גם מומלצת בעבור אלה ש מעוניינים לקיים שמחה כלשהי בטבע במיקום מסויים(יער או אולי חוף ים מסוים). חגיגות בחיק הטבע אלו זקוקים למלאכה גדולה ע"מ לקרות – השכרת רכוש לאירועים (ישיבה, תאורה, גנרטורים, שירותים כימיים וכדומה), קייטרינג, שילוט, פוליסת ביטוח, השגת אישורים מהרשויות וכדומה.
· אירועים בטבע באתרים מוסדרים – אומנם לא מדובר כאן כאן על אותם אולמות או אולי גני אירועים אמנם אתרים אלה פועלים במתכונת דומה מאוד פשוט תחת שמיים פתוחים. חגיגות מסוג זה הופכים לבלתי נשכחים מכיוון והם מייחסים לכל אחד לחוות אחר כמעט כל הטוב שבקיום אירועים יוקרתיים בנוף ללא לדאוג לכל הפרטים בעצמכם.

אם וכאשר ותבחרו לבצע חגיגות בטבע במקומות מוסדרים, שימו לב ש האזור עוסק תחת היתר חברה תקף שעליו חותמת מטעם רשות כיבוי האש במחוז הרלבנטי וביטוח ראוי. כמו כן, רצוי לוודא ש באיזור חניה חופשית, חינמית ומאובטחת והאם דרכו אתם יכולים להזמין שירותים נוספים במחיר נמוך בהרבה (זיקוקים, תאורה, תקליטן וכו').

כתיבת תגובה