הפקת בר מצווה בכותל

הפקת בר מצווה בכותל – שרית בר יוסף

ללא ספק בחירה נכונה היא: לערוך את בר המצווה שלכם במתחם הכותל המערבי. אם גם אתם נמנים על אותם הורים שעייפו ממסיבות הבר מצווה באולמות השמחות, אם גם אתם מחפשים תוכן יהודי עמוק שילך אתכם ועם חתן בר המצווה לכל החיים..!!

בפוסט זה אנסה לעזור לכם ליישם את הפקת בר המצווה שלכם בכותל.
לפני שנתחיל, שמי שרית בר יוסף בעשור האחרון אני מנהלת את להקת מתופפי המדבר ואת משרד ההפקות "שרו הפקת אירועים", במסגרת ההפקות הרבות אותם הפיק המשרד שלנו, אחד ההפקות האהובות עליי במיוחד זה הפקת בר מצווה בכותל, ירושלים בירת ישראל מספקת את התפאורה המושלמת ליום בר מצווה בכותל, הריחות, הצלילים האנשים והטיפוסים של ירושלים הם חלק בלתי נפרד מהיום הכול כך מרגש. את היום מתחילים בנקודת איסוף מרכזית מהעיר שלכם, תדאגו לאוטובוס ברמת תיירות גבוהה תבקשו לדעת את שנת האוטובוס, אוטובוס מקרטע מודל 65 אולי יחסוך כמה שקלים אבל אני אומרת תחסכו את החוויה… נהג שמכיר את ירושלים זה הכרחי אם כי בעידן הג'י פי אס זה כבר לא תנאי חובה… הכינו חידונים לדרך, סיפורים ואפילו מידע מעניין על ירושלים, במיוחד לאלה המגעים מרחוק, את החוויות הראשונות והמפגש מרגישים היטב באוטובוס, הפגישה המשפחתית מזכירה אווירה של טיול שנתי ומי מאיתנו לא אוהב טיול שנתי?
הפקת בר מצווה בכותל יכולה להיות צנועה ומרגשת אבל כפי שאתם ודאי מבינים בהפקת בר מצווה בכותל השמיים הם הגבול, ארוחת בוקר בחיק היער או במסעדה בדרך יפתחו את הבוקר יחד עם זאת אפשר להסתפק בכריכים לכל האורחים.

אחרי ארוחת הבוקר נעלה לכיוון הכותל למעשה לחלק המשמעותי של אותו היום העלייה לתורה ברחבת הכותל. כשיורדים מהאוטובוס מומלץ לשכור את שרותיהם של להקת מתופפים שיעשו הרבה שמח מהאוטובוס עד הבידוק הביטחוני.  תהלוכת תופים ושופרות מכניס את כל המשתתפים לאווירה מיוחדת של שירה ושמחה, הלהקה אותה אני מייצגת להקת מתופפי המדבר מומחים באירועי בר מצווה בכותל והם יקבלו את פניכם עם תופים שופרות ואם תרצו אז בליווי סקסופון.

אחרי הטקס בכותל בדרך כלל הולכים ביחד עם האורחים למסעדה במקרה של קבוצה גדולה ישנן אפשרויות מגוונות כמו בתי מלון ואולמות ועוד איי אלו רעיונות שאשמח לספר לכם, ירושלים עמוסה במגוון עצום של מסעדות לכל טעם לכל חייך ואפילו לכל כיס.

נא לזכור
בימי הקיץ נא להביא מים לפחות ליטר לאדם, כובעים וכיסויי ראש הם בגדר חובה. סוכריות לזרוק על חתן המצווה. הכותל הוא מקום קדוש לכן יש להתלבש בצורה צנועה, אפשר לכבד את האורחים במתנה כמו כיפה עם רקמת שמו של חתן בר המצווה. ומגוון הרעיונות הוא גדול.

הפקת בר מצווה בכותל
אשמח לבנות יחד איתכם תוכנית ייחודית לבר המצווה שלכם, מלאה בתוכן יהודי שישאיר חותם לכל החיים.

רשמה: שרית בר יוסף מפיקת אירועי בר מצווה בכותל

כתיבת תגובה