הפקת חתונה בטבע

חתונה הינה מבלי ספק אירוע טוב כמקרה פרטי, אבל כמעט בכל מקרה קימת אפשרות לרגש במקצת יותר מכך. במידה והנכם מתחילים לתכנן את האירוע המשמח, כדאי לשקול לא רק את כל האופציות הבנאליות. ידוע ואין שום בעיה בלקיים חתונה נפוצה באולם סגור, שיש בהן אותם בורקסים ידועים, אולם לזוגות שרוצים באמת להפוך את החגיגה החשובים בחייהם למשהו אקסלוסיבי רצוי בהחלט לשקול לקיים חתונה בחיק הטבע. אמא אדמה משמש כמעט המוצא האחרון של הרומנטיקה בתקופה הזאת, והערך המוסף שמוסיפים דברים כמו עצים, חוף ים, ואפילו סתם שמיים פתוחים, הנו רב. כאשר מקיימים שמחות בנוף ידוע שיש דגש ניכר הרבה יותר על היציאה מן השגרה, ואירוע דוגמת חתונה בעל יכולת להפוך בענק לרגע של פעם בחיים.

ממש לא חסרים בארצנו אתרים לקיים עליהם חתונה בטבע. מבין האזורים המצליחים לזה הינו בלי ספק אזור חוף פולג שבקרבת נתניה והסביבה. המיזוג הקסום שנמצא ב עצים, צמחיה, סלעים, מצוקים ובוודאי הים עצמו, הוא כמעט בלתי יאמן. במידה ו מתחשבים בכך שמדובר במיקום שנמצא באמצע ארץ ישראל והוא לא מצריך את הנסיעה הארוכה לצפון, קולטים שנתקלנו בפלא ממש.

מומלץ מאוד לגשת באמצעות אינטרנט לאחד מאתרי המקומות אשר נותנים אפשרות לקיים חתונה בטבע ולהתרשם מן התמונות. בשונה מגני אירועים רגילים, כאן למעשה אין כמו מראה עיניים. לאחר שמצאתם שטח שנראה לכם מתאים ודאי לבקר בו ולהתרשם מן האווירה באורח פרטי. מומלץ לבקר במקום בתנאים דומים לאלו שיהיו באירוע שלכם, כגון באותה עונה ובאותן שעות ביום. בשונה ממקומות סגורים, הטבע הנו הרבה יותר דינמי ומה שנראה בצורה אחת ביממה נגלה אחרת לחלוטין בערב.

ולבסוף, באופן הפוך למה שנהוג לחשוב, חתונה בנוף היא לא בהכרח ארוע עולה הרבה הרבה יותר מחתונה רגילה בגן אירועים. אתרים שיש להם ידע בכך מבינים כבר באיזה אופן לארגן את מרבית ההפקה הדרושה בקיום אירועים בנוף, החל מאספקת חשמל ומזון, דרך סידורי נגישות ובטיחות, ועד על כל מה שקשור בציוד תאורה והגברה. רצוי לאתר רק באתרים שזו כן המומחיות שלהם ולא להעניק אפשרות עבור כל מיני אלתורים של הדקה התשעים. כאשר בוחרים לקיים חתונה בנוף באתר עם ניסיון אתם יכולים להישאר סמוכים שהדברים יפעלו בדיוק כפי שצריך, והשמחה יכולה להיות מאורגנת.

כתיבת תגובה