הפקת יום כיף לחברות וארגונים


אני סיימתי עם האירועים!

פעם בשנה לפחות מישהו מחליט שמתחשק לו לחגוג בריתה ואנו צריכים להפסיק את החיים למענו או למשל שמקום העבודה קיבל החלטה לקיים כנס שנתי. בלי ספק, כשמדובר באירוע שנראה מושקע אני הולך בכיף, אך בכל מקרה – הארנק הולך וקטֵן, לוח הזמנים עמוס ואין הבטחה שיהיה אירוע מוצלח. למרות כל זאת, לפעמים קורה והאירוע כן מוצלח. במידה ואתם מעוניינים, לערוך ארוע או כנס – http://www.meeting-place.co.il/article/index/62.

הלוואי שכל מאורע חגיגי שאנכח בו, ידמה לאירוע ההוא, מושקע וחדשני, שלא אתרגז על לשים את הצ'ק, מעצם היציאה וכל המתלווה לכך, כמו ההגעה לאירוע וכו'. הצחיקה אותי העובדה שדווקא בנאדם משעמם כמו בעלי החברה אירגן לנו אירוע כזה מגניב, אבל כך היה, מאוד נהניתי.

meeting-place – קונגרסים, כנסים וחדרי ישיבות

בסיכומו של יום, כשיש מספיק כסף – אין דאגות, אך לעומת זאת כשיש מספיק כסף אבל הראש ריק – יהיה אירוע גרוע. אירוע משובח – עשוי להיות מאוד מפואר, אבל רצוי שיהיה מיוחד וכיפי. איך ניתן לבלות בתוך אולם נידח מאחורי חניון, כשדוחפים לנו קינוחים מגעילים וברקע דיסק להיטי ניינטיז החוזר על עצמו עד שבא לבכות?

אפילו הדברים הפשוטים יכולים לקבל משמעות, אם נשקיע בהם כיאות. לדוגמא, באירוע המדובר, המלצריות והמלצרים עטו מסכות והרגיש לי שנוח להם עם הפן הזה בעבודתם. דבר נוסף שאהבתי היה תחום האוכל, שקיבל טוויסט מיוחד לטובת הערב המיוחד; מספר מנות בתפריט קיבלו שמות זמניים ע"ש חוויות עבר של הזוג המאושר, רעיון מגניב ומושקע לגמרי.

מה עם מיקומו של האירוע?

למיקומו של האירוע יש חשיבות גבוהה, לאו דווקא מבחינת חנייה, אלא מבחינת רעיון. ניקח לדוגמה אירוע בחוף מבודד – כבר ייחודי, גם אם האוכל לא משהו. אם משקיעים מספיק בפרטים הקטנים, המוזמנים יהיו מוכנים להתפשר על האלמנטים שלכאורה נראים קריטיים, כמו איכות האוכל.

באופן אישי, אירוע משעמם לא אמור להיות סוף העולם, אבל רצף של ימים כאלה גורם לי להבריז בהפגנתיות. למזלנו, בזמן האחרון עוד ועוד חוגגים התחילו להבין שעולם המסיבות בארצנו לא ממש מתקדם כבר כמה עשורים וניתן לשים לב להתרחשויות מיוחדות בחלק מהאירועים. רק חייבים לצאת מהקיבעון הזה.

כתיבת תגובה