הפרעות קשב וריכוז- בעיה עם כנפיים

הפרעות קשב וריכוז עלולות לפגוע בתחומים נוספים אשר אינם קשורים ליכולת הלמידה. ילד אשר מתקשה לממש את הפוטנציאל שלו עשוי להתמלא בתחושה של עלבון, כעס, חוסר ביטחון עצמי וחוסר אמונה ביכולותיו. כתוצאה מכך, עלול הילד להתרחק מחבריו לכיתה, להתבודד ולהימנע מהתנסויות חדשות. ככל שיעבור הזמן, עשוי המצב להתקבע. בכדי למנוע זאת יש להעניק לילד טיפול מהיר ויעיל.

הורים רבים לוקחים את הילדים שלהם אל שיעורי הוראה מתקנת. שם, הם מגלים שהגורם להפרעות הקשב והריכוז הוא מתח אשר נוצר מחוסר איזון חושי. המצב מתרחש כאשר חושים מסוימים מתפתחים יותר מחושים אחרים. חוסר היכולת לאזן בין החושים היא תופעה נורמאלית וניתן לטפל בה על ידי תהליך אשר נקרא ויסות חושי. מטרת הויסות החושי הוא לאזן את החושים, כך, יעלם המתח אשר גורם להפרעת הקשב.

הפרעות קשב וריכוז- אצלנו במרכז תוכלו לקבל את הטיפול המתאים

אצלנו, במרכז הפרעות קשב וריכוז בראשון לציון, תוכלו לקבל טיפול בהפרעות קשב. לפני התחלת התהליך, יבצעו המאבחנים שלנו אבחון. במהלך האבחון הם יבדקו כיצד הילד משתמש בחושיו בכדי ללמוד. באמצעות האבחון יוכלו המאבחנים לגלות מה מפריע לילד להשתמש בכל החושים שלו בצורה מלאה. לאחר סיום האבחון, ניתן יהיה לשבת עם הילד ולבנות ביחד שיטת למידה מתאימה. כך, ניתן יהיה לאזן את הפרעות הקשב והריכוז והילד יתחזק וילמד בצורה טובה יותר. אך הויסות החושי לבדו אינו מספיק. במקרים בהם קיימת לקות למידה לצד הפרעות הקשב והריכוז,עשוי ביטחונו העצמי של הילד להיפגע מאוד. במצבים בהם הילד אינו מאמין ביכולת הלמידה שלו, חשוב לחזק את ביטחונו העצמי.

החיזוקים יגיעו ממקומות מגוונים אשר אינם קשורים  אל בית הספר – הם עשויים להיות מבוססים על תחביבים, ספורט, סרטים, בעלי חיים ועוד. כאשר הילד יתחזק, יחלשו הפרעות הקשב והריכוז ויכולות הלמידה שלו יתחזקו.

צריכים מידע נוסף ? מעוניינים ליצור קשר ?

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי המרכז שלנו בראשון לציון, המורים והמנחים במרכז, ביצוע האבחון, שיטות הלמידה, טכניקות מגוונות ללמידה או במידה ויש לכם שאלות נוספות לגבי הפרעות קשב וריכוז, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטפלון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בדף יצירת הקשר ונציג מטעם המרכז יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השלות שלכם בהרחבה, נימוס וסבלנות. אם הילד שלכם סובל מהפרעת הקשב והריכוז, חשוב שתעניקו לו טיפול מהיר ויעיל אשר יאפשר לו ללמוד, להתחזק ולהאמין בעצמו. ככל שתטפלו בבעיה בשלב מוקדם יותר, כך יהיה טוב יותר. פנו אל המרכז שלנו בהקדם ונעשה ככל שביכולתנו כדי לעזור לילד שלכם ולכם למצוא את הדרך הטובה, היעילה והנכונה ביותר.

כתיבת תגובה