הפרעות קשב וריכוז – חשיבותן של אהבה והכלה

אהבה והכלה לילד הסובל מנושא של הפרעות קשב וריכוז תהיה בחשיבות מאוד בכל הנושא של מתן העזרה..
כמו בכל סיטואציה אחרת בחיים, אהבה והכלה יכולים לעזור רבות גם במקרים של ילדים בעלי הפרעות קשב וריכוז. במידה והילד שלכם הוא כזה, גילוי של סבלנות כלפיו וכלפי ההתנהגות שלו יכולה לשפר את מצבו בצורה משמעותית. זה ידוע שכל ילד זקוק לאהבה והכלה, אבל אצל ילדים עם הפרעות קשב וריכוז הצורך בזה הוא אף יותר גדול ומשמעותי. חשוב שהוריו של הילד עם נושא של הפרעות קשב וריכוז יהיה מוקף בסביבה בה הוא מרגיש שייך ויודע שבאותה הסביבה מקבלים אותו בלי כל תנאים ובלי קשר לצורה בה הוא מתנהג או לקשיים איתם הוא צריך להתמודד בגלל אותן הפרעות קשב וריכוז. החשיבות לאהבה והכלה גדולה במקרה של ילדים אשר סובלים מנושא של הפרעות קשב וריכוז בגלל שילדים אלו סובלים במקרים רבים מביקורת ואף ממקרים של דחייה בסביבה החברתית והלימודית.

חייבים לעזור להם להתמודד

הפרעות קשב וריכוז מאופיינות במגוון רחב תסמינים מאוד לא נעימים עבור מי שחווה אותם, בעיקר ומדובר במידה בילדים צעירים. מצד ההורים של אותם ילדים מתבקש המון יכולות של הכלה והרבה סבלנות, גם ככה ההתמודדויות של הילדים הללו יהיו הרבה יותר קשות ובעייתיות ולכן זה מצריך התנהגות מכילה וסבלנית גם כשהם מעוררים כעס כתוצאה מאותן התנהגויות. חשוב לעזור להם להתמודד עם הנושא ועם הקשיים לתת להם מסגרות של טיפולים נכונים ובמידת הצורך גם טיפול תרופתי ולעקוב שהטיפול הזה אכן אפקטיבי ואין תופעות לוואי מוגזמות כתוצאה מהצריכה של אותן תרופות.

הפרעות קשב וריכוז – והעתיד אופטימי

החדשות הטובות בכל מה שקשור לנושא של הפרעות קשב וריכוז, הן שעם טיפול נכון בנושא, התסמינים יכולים להיעלם והילדים הלוקים בהם יוכלו לתפקד כרגיל כמו כל הילדים האחרים. כמובן, שההורים לא צריכים להסתפק רק בריטלין ולתת לילדים בין היתר גם טיפולים אחרים וכמובן גם המון חום, אהבה ותחושת ביטחון שהם אהובים למרות הכול. במידה והילדים הללו אכן ירגישו ביטחון ויטופלו בצורה נכונה בנושא של הפרעות קשב וריכוז, הם יפרחו ויתפקדו בצורה טובה ובריאה.

כתיבת תגובה