הצע מוצרים להרחקת יונים


הכל על הדברה

איזה אדם לא מכיר את הרגעים המפחידים הבאים, אתם נכנסים לראשונה למטבח ומוצאים שם ג'וקים ענקיים. בע"ח לא קרואים הם מפגע רציני, ואף מעבר לתחושת הבחילה, לעיתים הם עשויים להעביר אלינו מחלות. אז איך לפעול אם מצאנו מכרסמים אצלנו בבית?

אתם צריכים ריסוס פרעושים!

למה להתענות אם אפשר היום להרחיק את המזיק? מדבירים מקצועיים מסוגלים לפתור את הבעיה, לנקות את האזור הנפגע והכי חשוב למנוע את הישנות התופעה. במרבית המקרים לא תהיה סיבה לעשות הדברה יתושים בשנית. באילו מקרים בדיוק מזמינים מדבירים מקצועיים?

יונים

יש לשלשת יונים בכל מקום? כשיש בקרבה ריבוי יונים, אין שום הצדקה לעשות שימוש באבקות הדברה. יש היום שיטות הדברה ירוקות שמסלקות את הציפורים בלי פגיעה בהן. כמו מה? רשתות יונים ופריטים נוצצים.

הרחקת מכרסמים

מצאתם חולדה? קיימות היום טכניקות רבות לטיפול במכרסמים לא רצויים; אפשר להשתמש במלכודות, לפזר במרתף כל מיני חומרי הדברה או להיות עדינים ולפזר איזשהו חומר בעל ריח המסלק את המזיק בצורה ירוקה.

חרקים ומקקים

אנשים לא חיים בשלום עם ג'וקים – הם מביאים לכלוך, מסוכנים ומגעילים. מדביר מנוסה ביכולתו לשים סוף לתיקנים בלי בעיה בעזרת חומרים מדבירים וטיפול כללי בבית.

הדברת צרעות

צרעות או דבורים בבתים פרטיים זו תופעה שמסכנת אותנו. עקיצה של דבורה או צרעה מאוד מכאיבה, ומומלץ להימנע מזה. מדבירים טובים יודעים איך כדאי להיפטר מן הצרעות ביעילות.

מה כדאי לדעת לגבי מוצרים להרחקת יונים לפני שמתחילים?

אז אם יש לכם מכרסם לא רצוי בבית או בגינה, עליכם להזמין מדביר. חשוב לבדוק מראש שהינכם עובדים עם מדביר מנוסה עם רישיון מתאים לשם עבודת ההדברה, ושלא נעשה שימוש בחומרים מסוכנים שפוגעים בסביבה ובחיות מחמד.

לעוד מידע מהימן על הדברה, בקרו בלינק הבא http://www.hadbarah.com. למה אתם מחכים?

כתיבת תגובה