הקופסאות כבר ארוזות?


הקופסאות כבר ארוזות? מצאתם את הדירה שחלמתם עליה? פה יש לכם הזדמנות לגלות הרבה טיפים ועצות שיסייעו לכם לשרוד מעבר דירה.

מה מומלץ לסיים לפני תהליך המעבר? איפה מוצאים את המידע הדרוש על מובילים?

הדבר הבסיסי ביותר לפני כל מעבר דירה, הוא לבדוק שוב שכל המיטלטלים ארוזים. זה נשמע בסיסי מידי, אבל לדאוג לכך מראש יהפוך את המעבר לפשוט יותר. צריך לוודא שכל החפצים השבירים מאוחסנים באופן מיוחד, כלומר יש סביבם ציפוי הגנה ורשום עליהם שהם שבירים. מספר מפתיע של אנשים בוחרים להתעלם מהפרט הזה, ולבסוף סובלים מהשלכות כמו חפצים סדוקים ומרוסקים או מכשירים שהפסיקו לעבוד. צריכים עוד מידע על הובלה בטוחה? אז אתם במקום הנכון.

מה כדאי לדעת לגבי המובילים שיטפלו בנו? רוצים שירותי הובלת דירות?

לפני שבוחרים חברת הובלה, חובה לבדוק אם הם יכולים לעמוד בסוג ההובלה שלנו. ישנם סוגי הובלות שונים, וכל הובלה מצריכה ציוד אחר. כשמדובר על הובלה בקירור, לדוגמה, כמובן שצריך לוודא שלחברת ההובלה מקררים בשביל זה. לא צריך לפרט איך הציוד הלא מתאים עשוי לגרום נזק…

עוד דבר לשקול, האם חברת ההובלה מתאימה לאזור ההובלה ? לא כל חברות ההובלה מוכנות לעבוד בכל אזור בישראל. כשבוחרים חברת הובלה מתאימה, שפועלת באזור מסוים בארץ – אנו בעצם חוסכים זמן וכסף. בשל הסיבה הזאת, כשמדברים עם המובילים, תמיד לברר מבעוד מועד באילו מקומות בארץ הם פועלים.

מעבר בלי כאב ראש

מעבר דירה עשוי להיות מסובך, אך עם המידע הנכון, וקצת הכנה קודם – החפצים יעברו בשלום. כל שעליגם לעשות הוא לקרוא את העצות והמידע החשוב שפה, ובמהרה תגלו שלעבור דירה מעולם לא היה פשוט יותר. אז מה עוד חסר?

מרגישים שעליכם לקרוא עו פיסות מידע על ציוד להובלות? תגלשו באתר www.amovilim.co.il/ ותשמשו במידע שנמצא שם בשבילכם.

כתיבת תגובה