הרחקת יונים בראשון לציון

העיר ראשון לציון, ממוקמת במרכז הארץ והיא קרובה מאוד לחוף הים. העיר בנויה בבנייני מגורים גבוהים, מה שעשוי להיות מקום נהדר לקינון של יונים. על פניו, היונים אינן נראות כמזיקות, אך הלשלשת להן, הכינים, הקרציות והמחלות שהן מעבירות, עשויות להיות מסוכנות. יש לבצע הרחקת יונים בראשון לציון, ברגע שראיתם סימנים של יונים, כמו: נוצות, לשלשת , סימנים על הרכב של לשלשת וכן על מסתור הכביסה. אם אתם מתעוררים מדי בוקר לקול של גרגור יונים, סימן שישנן יונים המקננות על גג ביתכם.

יש להרחיק את היונים בדרכים מקובלות ולא בדרכים אכזריות. אם אתם גרים בראשון, כדאי כי תקראו לחברה המתמחה עם הרחקת יונים בראשון לציון, כך שתהיו בטוחים כי הזמנתם חברה שיש לה שנים רבות של וותק ומוניטין המושג "הרחקת יונים" ולא "
הדברת יונים", נובע מהעובדה שהיונה, הינה חיה מוגנת ויש להרחיקה, ממש כמו העטלפים שחברות אינן מדבירות אותם, כי אם מרחיקות אותם באמצעות שיטות שונות שמקובלות על פי חוק.

הרחקת יונים בעזרת דוקרנים

אחת השיטות הנפוצות יותר היא באמצעות דוקרנים להרחקת יונים. הדוקרנים צריכים להיות מיוצרים מחומרי גלם עמידים היות ובישראל מזג האוויר הוא חם עם הרבה לחות ולכן, דוקרנים העשויים מפלסטיק לא יחזיקו מעמד להרבה זמן וכך, היעילות שלהם תפחת.  דוקרנים מנירוסטה, הוא פתרון טוב עבור הרחקת יונים בראשון לציון או כל עיר אחרת בארץ.

עם הזמן, יש לבדוק את הדוקרנים להרחקת יונים, בכדי לראות אם הם נשחקו, התבלו, היונים כבר מילאו אותם לשלשת או נוצות והן כבר יכולות שוב לקנן על גג ביתכם. במקרים אלה, יש להחליף שיטה של הרחקת יונים, אם באמצעות רשתות או באמצעות הדברה אלקטרונית, המרחיקה את היונים באמצעות גלים סונארים שמרחיקים אותן, רק באמצעות הצליל שהם מייצרים. חברות הדברה אמינות, אשר עוסקות בהרחקות יונים, יגיעו לבדוק את השטח לאחר כמה ימים, על מנת לוודא כי השיטה שהם עשו בה שימוש להרחקת היונים, אכן פועלת.

הרחיקו את היונים היום- השלום כבר יבוא אחר כך..

למרות שיונה היא סמל השלום, היא מכילה מחלות רבות, קרציות , כינים ופרעושים וכן, הלשלשת שלה מסוכנת היות והיא מהווה מצע לחיידקים שמעבירים אף הם מחלות. אם אתם גרים בראשון לציון, כדאי כי תקראו לחברת הרחקת יונים בראשון לציון, אשר תגיע עם צוות מיומן ותמצא עבורכם את השיטה הטובה ביותר להרחקת היונים. כדאי כי תבקשו אחריות לאחר הרחקת היונים, אשר לרוב ניתנת לשנה, כמו כל הדברה אחרת.

 

 

  

 

כתיבת תגובה