הרחקת עכברים במגוון שיטות

יש תיקנים בגינה?

כמעט כל אדם שמע על התופעה המלחיצה הבאה, באים בלילה לבית ונאלצים להתמודד עם חרקים מאיימים. מקקים וחרקים אחרים גורמים לנזק רציני, ולא רק בגלל הפחד, לפעמים הם גם יכולים לסכן אותנו. אז מה עושים אם יש לנו מזיקים בביתנו?

יש פתרון אחד – רשת יונים!

למה להתענות אם ניתן לטפל בבעיה לצמיתות? מדבירים יכולים לפתור את הבעיה, לטהר את הבית ולבסוף למנוע לתמיד את חזרת המזיקים. לרוב לא יהיה צורך לחזור על הרחקת עכברים יותר מפעם אחת. באיזו סיטואציה רצוי לקרוא לשירותי הדברה?

יונים

היונים מלכלכות? כשיש בקרבה יונים, לא קיימת הצדקה לעשות שימוש בחומרי הדברה מסוכנים. ישנן שיטות שמסלקות יונים ולא מכאיבות. לדוגמה, רשתות יונים ופריטים נוצצים.

להיפטר מהמכרסמים

מצאתם עכבר בבית? יש כל מיני שיטות לטיפול בבעיית חולדות ועכברים; יש אפשרות להציב מלכודת, לפזר לאורך הבית חומרים כימיים או להיות חכמים יותר ולפזר סוג של חומר בעל ריח מיוחד הדוחה את המכרסם המזיק ללא פגיעה ממשית.

הדברת תיקנים

רוב האנשים לא אוהבים ג'וקים – הם גורמים ללכלוך, מעבירים מחלות ומאוד מפחידים. מדביר מנוסה ביכולתו להיפטר מהחרקים לנצח באמצעות טכניקות הדברה מתקדמות וטיפול מקיף.

צרעות ודבורים

ריבוי של צרעות בגינה שלנו זו בעיה מפחידה. עקיצת דבורה או צרעה מאוד מכאיבה, ומאוד מומלץ להימנע מזה. מדבירים מקצועיים יודעים באיזו שיטה להיפטר מקן הצרעות לתמיד.

מה כדאי לדעת על מדביר חרקים טרם פעולת ההדברה?

אם מצאתם מכרסם לא רצוי בסביבתכם, אין מנוס אלא לפנות לחברת הדברה מקצועית. חשוב לבדוק מראש שמדובר על מדביר מומלץ בעל רישיון מתאים לשם ההדברה, ושלא מדובר בחומרים רעילים הפוגעים בסביבה ובחיות באזור.

בשביל להשיג מידע על מזיקים בחצר, היכנסו לאתר www.hadbarah.com. בהצלחה!

כתיבת תגובה