הרמת חזה ללא ניתוח

הרמת חזה ללא ניתוח – האם זה אפשרי?

נשים מתבגרות, בדרך כלל לאחר שעברו הריונות והנקה וכן בעיות רפואיות שונות, נותרות עם חזה קטן, נפול ומדולדל, עם עודפי עור בלתי אסתטיים ולרוב גם הרגשה נפשית קשה ותסכול פנימי.

הפיתרון האידיאלי הוא ללא ספק- ניתוח הרמת חזה. אך דווקא משום כך, נשים רבות נרתעות מביצוע האקט הכירורגי, שכרוך בניתוח, כאבים, תהליך החלמה וצלקות, ונמנעות ממנו. הן נותרות עם החזה הבלתי מושלם שלהן, מרגישות בעלות מראה פגום ומתוסכלות.

לנשים אלו ישנה שאלה אחת מרכזית: האם ניתן להיראות טוב יותר ולבצע הרמת חזה ללא ניתוח??? האם ישנו טיפול טבעי שישיג תוצאות דומות לאלו שניתוח פולשני ישיג?

עקב הדרישה וריבוי השאלות מסוג זה, עולם הפלסטיקה והקוסמטיקה מנסה בימים אלו להגיע לתוצאות אופטימאליות ולדרכים חדשות, שיחוללו שינויים גדולים מבלי שיהיה צורך בניתוח.

ואכן, מוצעות בשוק המצאות רבות, כגון משחות, קרמים, טיפולי לייזר וטיפולי אינפרא אדום, שבעלי המכונים מבטיחים כי ביכולתם להרים את החזה באופן טבעי. למעשה, רוב השיטות הללו אינן בדוקות דין ואינן בעלות תוצאות ניכרות לעין. גם אימון ספורטיבי של שרירי החזה יכול לחולל הרמה כלשהי, אך לא במקרה של שדיים נפולים לגמרי.

מה עוד ניתן לעשות?

על מנת להשיב לשאלה זו, יש להבין מהי צניחת חזה. מומחים משיבים, כי ארבע דרגות חומרה לשדיים נפולים. כשמדובר בדרגה הראשונה, בצניחה מדומה, ניתן להשיג גם הרמה באמצעות ניתוח הגדלת חזה והכנסת שתלים מתאימים לשד. בדרגות החמורות יותר, הגדלת חזה דווקא תחמיר את המצב, תפיל את השד עוד יותר ולעיתים יש צורך בביצוע ניתוח הגדלת חזה וכן בניתוח הרמה כדי להשיג תוצאה ראויה.

במצב של צניחת שדיים מדומה, כלומר נפילת שדיים מדרגה ראשונה, ניתן להעניק לו מראה זקוף באמצעות הגדלת חזה. לשם כך אין חובה לבצע הליך כירורגי פולשני כגון ניתוח, אלא ניתן להיעזר בשיטת הזריקות לקבלת אפקט של הרמת חזה ללא ניתוח.

הזריקות המוצעות הן: זריקת מיקרוליין או זריקת שומן עצמי.

  • הזרקת המקרוליין- המטופלת מורדמת בהרדמה מקומית ואל רקמת השד מוזרק חומר מילוי שנקרא "מקרוליין", שהמעניק נפח לפי הדרישה ומעצב את השד באופן הרצוי. זמן היספגות המקרוליין בגוף הינו כשנה עד שלוש שנים, ונהיתן לבצע את זריקת המקרוליין פעמים נוספות עד לעיצוב מלא ומילוי אופטימאלי. זריקת המקרוליין היא זריקה יקרה יחסית, יותר ממחירו של ניתוח פלסטי להרמת חזה.
  • הזרקת שומן עצמי- שואבים שומן מאזורים מסוימים בגוף המטופלת  ומשתילים אותו חזרה בגופה, במקומות הרצויים, על מנת להעניק נפח לרקמה. זוהי שיטה מתחילה יחסית, שטרם נבדקה לעומק, מתאימה באם ההרמה צריכה להיות קטנה יחסית ודורשת סדרת טיפולים.

לסיכום, הרמת חזה ללא ניתוח אפשרית במידת מה, כשהחזה נפול רק במידה מועטה ואינו מחייב ניתוח פולשני להרמתו. הרמת חזה ללא ניתוח תתבצע לרוב באמצעות זריקות, שעלותן גבוהה ויש לחזור עליהן כל תקופה קצרה.

כתיבת תגובה