השוואת ביטוח אופנוע

אופנוע פרטי הוא יתרון גדול ותוספת נהדרת לאיכות החיים שלנו, אבל לכל יתרון מתווסף גם חיסרון, במקרה של אופנועים מדובר על הוצאות כבדות, לפעמים זה תיקון קטן לפעמים זה תיקון גדול, אבל התשלום הגדול ביותר הוא עבור ביטוח אופנועים.

פעם היה יותר פשוט לעשות ביטוח אופנוע אבל בשנות האלפיים יש יותר ויותר חברות וסוכני ביטוח וכולם יכולים ליהנות ממחיר טוב יותר כיצד ניתן לעשות זאת? בואו לקרוא כמה עצות להוזלת ביטוח לקטנוע או ביטוח חובה לאופנוע:

אחד הדברים הראשונים שעליכם לעשות הוא לא לחכות! בדקו מראש מתי מסתיים תוקף הביטוח,מספר ימים לפני מועד החידוש כדאי להתחיל לבדוק את המחירים, המתנה לרגע האחרון ותאלצו לשלם כל מחיר שיוצע לכם.

ביטוח דרך סוכן פרטי או ישירות דרך חברת ביטוח, טובים ככל שיהיו לא מבטיחים את המחיר הטוב ביותר, השוואת מחירים קצרה יכולה לחסוך לכם כסף רב בחישוב השנתי של פוליסת הביטוח.

פתרון נהדר לקבל מגוון מחירים ולהבטיח לעצמכם את הטוב ביותר הוא להרים את הטלפון ולהתקשר לכמה חברות, בדקו את תנאי התשלום ותחסכו כסף רב.

היום עושים הכל דרך האינטרנט גם ביטוח אפשר, בדקו כמה אחוזים ניתן לחסוך במידה ואתם רוכשים פוליסת ביטוח חובה לקטנוע דרך הרשת.

מדינת ישראל קבעה מספר תנאים שקובעים את מחיר ביטוח החובה, על מנת לדעת כמה אתם צריכים לשלם כנסו לאתר משרד האוצר ותוך דקות תוכלו לדעת.

טיפ נוסף שכדאי לדעת: גם אם שמעתם על סוכן זול או חברה זולה בדקו עוד ועוד הצעות לפחות שלושה עד ארבעה הצעות מחיר לפני שאתם חותמים על הצעה כלשהי.

אחרי כל זה אל תשכחו את החשוב מכל: לנהוג בזהירות.

לקבלת השוואת מחירים כנסו לפורטל מה שביטוח www.matzat.org.il

כתיבת תגובה