השילוב המושלם- סיורים קולינריים

איך אפשר שלא לאהוב לטייל בארצנו, ארץ הקודש בה נמצא נופים מרהיבים עוצרי נשימה, סמטאות פסטורליות, תרבויות שונות, מדינה המאחדת סיפורים מרגשים, היסטוריה מרתקת, סיפורי גבורה, ולכל תרבות יש את הסיור המייחד אותה, כך אם בחרנו לעשות טיול בנצרת אנו נהנה מסיפור אחר, אם בחרנו לטייל בסמטאות של תל אביב אנו נספוג סיפורים אחרים. כזו ישראל ארץ מיוחדת.

אולי מפה התחילה הסיבה שנכנס בשקט בשקט, טיול בוטיק מעניין מאוד בכל רחבי ארץ ישראל, טיול מיוחד שמשלב את התרבות ואת האוכל, סיורים קולינריים, סיורים שמשלבים שפע של טעמים, ריחות ונופים עוצרי נשימה.

לגוון זו מילת המפתח

טיולים מאורגנים בארץ, כבר הפכו די מזמן לשגרה, אנו יכולים לראות אוטובוסים רבים היוצאים מידי יום ביומו לכל כיוון אפשרי בארץ, ונוסעים מצפון ועד דרום, תמיד יש משהו מעניין לראות ולשמוע על הארץ, אך כאשר אפשר לשלב גם את האוכל בין הסיפורים, הטיול הופך להיות מעניין כפליים. סיורים קולינריים במקומות שונים יפתחו אותנו לתרבויות שונות, לאהבות שונות, כי אין דרך טובה יותר להכיר תרבות כמו על ידי האוכל.

אז אם כבר לטייל

אז אם אתם רואים את עצמכם אנשים שאוהבים לטייל, כאלה שיכולים לקום בוקר אחד ופשוט לצאת לחרוש את הארץ, פעם אחת הזניחו את הספונטניות, ובחרו בטיול מסוג שונה, טיול שכולו השראה והבנה, כי דרך האוכל זו הצורה היפה והטעימה ביותר להכיר את הארץ שלנו מקרוב ובצורה יותר מעניינת.

סיורים קולינריים מתאימים במיוחד לימי גיבוש, ליום הולדת 30, 40 ואפילו יום הולדת 60 ויותר, זו חוויה מדהימה שמתאימה לכל המשפחה. זו מתנה מקורית שתשאיר את בעל השמחה עם חוויה לכל החיים, כי מתנות אנו מקבלים כל החיים, כמה כבר אפשר לרגש אותנו, אך סיור קולינרי המתאים במיוחד ליום הולדת או סיור המתאים במיוחד לחוגג זו באמת מתנה מקורית.

סיור יקבים

אחד הסיורים המתאימים ליום הולדת, הוא סיור ביקבים הטובים ביותר בארץ, אנו נבחן שלושה יקבים, נראה כיצד מכינים את היין וכמובן שלא יחסכו מאתנו טעימות של יין משובח ביותר, ואם כבר נוסעים לגולן אנו נכיר את המסעדות הטובות ביותר כי אי אפשר לשתות על בטן ריקה. אתם זוכרים זאת נכון?!

טיול בנצרת

אחד היעדים המדהימים ביותר לסיורים קולינריים, הוא העיר נצרת, העיר הקדושה ביותר לנוצרים, עיר שמתפארת בנופים מרהיבים, בסיפורים מרהיבים ולא פחות באוכל מרשים המבוסס על כמה עדות, אנו נוכל להכיר את המשפחות המסורתיות מקרוב ביותר.

כתיבת תגובה