השכרת רכב – שלם וסע!

איזה כיף שיש תחרות! עד לפני כמה שנים, כשבישראל היו שתיים וחצי חברות רציניות להשכרת רכב, אדם מן הישוב שרצה רכב ליומיים, היה צריך לשלם על זה בתשלומים לחצי שנה. אבל חברות השכרת רכב רבות צצו בשנים האחרונות, רובן בקונספט המוכר והידוע, אך חלקן תחת רעיונות שונים (השכרה על בסיס שעות), והפלא ופלא – כיום ניתן להשכיר רכבים בפחות ממאה ₪ ליום.

עבור השכרת רכב קיימים שני סוגים של קהלי יעד: הראשון – אנשים שאינם מחזיקים רכב באופן קבוע, ועבורם משתלם יותר להשכיר רכב חדשות לבקרים. הקבוצה השנייה – אנשים בעלי רכבים, שמסיבות שונות (רכב ישן, רכב קטן, נסיעה ליעד רחוק) מעדיפים להשכיר באופן חד פעמי.

בין אם אתם בקבוצה הראשונה או בזאת השנייה. גם השכרת רכב בחו"ל יכולה להיות עניין משתלם במיוחד. מספיק שהרכב שלכם בבית זולל דלק כמו משוגע, השכרת רכב לנסיעה ארוכה כמו לאילת או לחרמון עשויה להוזיל לכם את עלות הנסיעה.

עבור אנשים שגרים במרחק קצר מעבודתם ולא היו נוסעים למעלה מ-400-500 קילומטר בחודש גם אם היה ברשותם רכב, השכרת רכב, אפילו ל-3-4 ימים כל חודש, משתלמת הרבה יותר, מאשר להחזיק רכב באופן קבוע, ולשלם עבור ביטוח, טסט, חניה, דלק וכו'.

התחרות העזה בשוק השכרת רכב שיפרה פרמטרים שהיו בעייתיים עד לפני כמה שנים. מגוון הרכבים, לדוגמא, השתפר ללא היכר. לא עוד רכב קבוצה 1, קבוצה 2 ומנהלים. היום יש דגמים רבים, במחירים שונים, כדי שאתם תוכלו להתאים את הרצון שלכם ביתר קלות.

בנוסף, גם השירות השתפר ללא היכר. כמו בחו"ל, גם כאן לא צריך להחזיר את הרכב מאותו מקום שלקחתם אותו בחלק מן החברות. ישנם שיפורים לרכב בחינם ולמתמידי ההשכרות, יוצעו מחירים זולים אף יותר.

המלצה חמה – שימו לב לפרטי החוזה, במיוחד להשתתפות העצמית במקרה של תאונה.

אז רגע לפני שאתם שוברים תוכנית חסכון על רכישת רכב, או רגע לפני שאתם מניעים את הוולוו 3000 סמ"ק לנסיעה לאילת, חישבו לרגע – השכרת רכב לא יותר משתלמת? כנראה שכן. סעו בזהירות!

כתיבת תגובה