השלמת בגרויות מתמטיקה 005

רוצים להעלות את ממוצע הבגרות? איך תתקבלו ללימודים אקדמאיים?

הגיוני כי בתקופה זאת, בגרות היא לא תנאי מחייב לקבלה לעבודה, ובאופן כללי אינה בדיוק אינדיקציה על מנת משכל, עם זאת עדיין מומלץ שתוציאו אחת, ולו רק מפני שזה מהווה נקודה לזכותכם בקוה"ח שלכם, ולפעמים תנאי מחייב כדי להצליח להתקבל ללימודי תואר כלשהו.

בגרויות מתמטיקה 005

כל יום שעובר אחרי סיום בית הספר – יהיה לכם יותר קשה להשלים בגרויות. בגלל זה, יותר פשוט שתפתחו בפרוצדורה הכי מהר שאפשר. יש בארץ הרבה מוסדות מקצועיים שאפשר להירשם אליהם. אינפורמציה על מכונים אלו ניתן לקבל בכמויות באינטרנט. במידה ואתם חיילים, או אם השתחררתם לא מזמן, יש לכם הטבות והנחות מסויימות על השלמת בגרות.

רצוי שתפנימו שאתם לא ילדים, אנא מכם, קחו את הנושא בצורה רצינית והפסיקו לנהוג כמו תיכוניסטים; במיוחד עכשיו, כאשר יותר ברור לכם מה בגדול אתם רוצים לעתידכם, ויש לכם מושג רב יותר על הנושא.

ומה בדבר פסיכומטרי?

הציון הפסיכומטרי בנוי בדרך אחרת מפורמט ציוני מבחן הבגרות. לציון הפסיכומטרי יש משקל רב יותר מאשר המשקל של ציוני הבגרויות, מה גם שהבחינה עצמה יותר קשה, זאת למרות שהבחינה הפסיכומטרית לא מעידה על רמת החוכמה שלכם. ציון זה בא לבחון את הדרך בה אתם מתפקדים בעת מצבי לחץ, הזיכרון שלכם ואת הפוקוס שלכם.

אפילו אם נתנו לכם ציון לא מזהיר בפעם הראשונה – אין זה בהכרח אומר שאתם לא חכמים מדיי, אלא שפשוט לא הלך לכם הפעם; כמו בראיון עבודה, רובנו לא נצליח למצות את מלוא הפוטנציאל ולהוציא תוצאה טובה בניסיון הראשון. תמיד אפשר לגשם למועדים נוספים, כל עוד זה מתאפשר מבחינת מצב כלכלי וכוח סיבולת לגשת לעוד מבחן. את הציון הגבוה שתוציאו – אתם לוקחים אתכם למשך 7 השנים הבאות. רוצים מידע נוסף – גלשו אל האתר.

בנקודה הזו, כשנחשפתם אל קצת יותר מידע ובהנחה ואתם יודעים בבטחה מה תרצו ללמוד ובמה תרצו לעסוק, עדיף שתנצלו את המידע הזה למען עתידכם: הירשמו לאחד הקורסים, שפרו את הממוצע, ותנו לעצמכם סיבה לגאווה!

כתיבת תגובה