השתלות שיניים מחירים

תחום האסתטיקה הוא עצום בכמויות המידע שמסתובבות בחוץ, איך עושים סדר בבלגן? שאלו כ-10-20 אנשים הקרובים אליכם, הגיוני שתגלו שלפחות חלק מהם כבר עברו ניתוח קוסמטי כזה או אחר. וגם כאלה שלא, אפשר לדעת בבטחון שהם שקלו את המהלך הזה – אם הם עדיין לא התקשרו לקבוע תור למכון טיפולים… המבוכה שבניתוחים פלסטיים היא נחלת העבר – טכנולוגיות חדישות, תעריפים תחרותיים, יכולת הצוות המטפל והרצון הקולקטיבי להראות ולהרגיש יותר טוב הפכו את תחום הרפואה הפלסטית לפופולרי מאי פעם.

מרגע ההחלטה לעבור ניתוח אתם מתחילים מסלול ארוך ומחייב, לכן מאד חשוב שלא לעבור תחת סכין המנתחים אם עדיין יש לכם ספקות או סיכוי כלשהו שתשנו את דעתכם. בסיום, הרוב הגדול של המנותחים יוצאים מהטיפול מרוצים, אבל חשוב לקחת בחשבון את העובדה שכמו בכל ניתוח אחר, אפילו בניתוחים פלסטיים קיימת האפשרות לסיבוכים.

אז מה חשוב לבדוק כאשר רוצים לעבור טיפול אסתטי או ניתוח פלסטי, וממה יש להיזהר? צריכים השתלת שיניים ביום אחד? הנה כמה טיפים אשר יאפשרו לכם להיות אלה שמקבלים את הטיפול הטוב ביותר בעולם:

– ניתוח אף: בימים לאחר שהאף מנותח, מומלץ מאד להגביה את הראש מעט כאשר רוצים ללכת לישון, על מנת לצמצם הנפיחות והאדמומיות, ולמנוע הצטברות של נוזלים ובצקת באזורים שמסביב לאף.

– אחרי הניתוח חשוב להימנע מחשיפת האף למקורות חום כאור שמש, מייבשי שיער, מים חמים וכדומה, כדי למנוע הופעתם של שטפי דם תת עוריים.

לניתוחי חזה: מרבית המכונים משתמשים בהדמייה ממוחשבת. ניתן לבקש מהמומחה להראות לך איך תראי עם החזה החדש שלך. באופן זה תוכלי לדעת שבחרת במידה ובצורה המתאימות לך.

– מומלץ ביותר שלא להפעיל לחץ על החזה או הזרועות לאחר הגדלת חזה, כי הלחץ יכול להוביל להתרחבות הצלקות.

טיפולי בוטוקס ומתיחת פנים: אחוזי חומצות אלפא הידרוקסי שמותרים לפי חוק לשימוש במכונים קוסמטיים הם לא יותר מ 10 אחוזים. פילינג עם חומרים עם ריכוז גבוה יותר של חומצת אלפא-הידרוקסי מותר לביצוע רק ע'י דוקטור לרפואה.

– בחודשים שלאחר ניתוח הרמת הפנים כדאי מאד להקפיד ולשמור על לחות עור הפנים, כיוון שעור מלא לחות הוא עור גמיש אשר מחלים יותר מהר. מומלץ מאד לשים קרם לא שומני על הפנים כבר מהיום שאחרי מתיחת הפנים ובנוסף להקפיד על שתיית מים מרובה.

תחום הפלסטיקה הוא תחום שתמיד ניתן ללמוד עליו יותר, במידה ואתם רוצים לשמוע עוד על נושא השתלת שיניים או על טיפול השתלת שיניים, משתלם לכם לקרוא את המאמרים הבאים על מתקנים את השיניים או לבקר באתר המומלץ השתלת שיניים השוואת מחירים. הכי חשוב שתעברו את הטיפולים על הצד הטוב ביותר ושתהיו מרוצים ככל האפשר מהתוצאות. רק בריאות!

כתיבת תגובה