התאמת ובחירת קייטרינג לאירועים

אנשים שמוזמנים לאירוע כלשהו ומתכוונים להגיע אליו, מנסים לשמור כמה שיותר על תפריט מצומצם במהלך היום ועד לשעה שבה הם מגיעים לאירוע, כדי שיהיה להם מקום לאוכל שיוגש להם באירוע. בעצם, אנשים שמוזמנים לאירוע כזה או אחר מצפים לאוכל, וגם לשתייה, ולכן אתם, המארגנים של האירוע חייבים לספק להם קייטרינג איכותי.

בבחירת קייטרינג לאירועים, יש שתי דילמות עיקריות, והן: איזה אוכל נגיש ואיזו חברה תספק אותו?

באשר לחברה, בדרך כלל חברות קייטרינג במרכז הארץ מספקות אוכל איכותי יותר, ואפשר לראות את זה בהשוואה של אירועים במרכז לעומת אירועים שנערכים באזורים אחרים. מי שיצא לו להיות גם באירוע במרכז וגם באירוע באזור אחר כבר יודע לזהות קייטרינג איכותי.

אבל עדיין, יש הרבה חברות קייטרינג במרכז , ולכן הבחירה לא פשוטה, אף על פי שכבר צמצמנו במידת מה את האפשרויות.

אם אלה חתונות במרכז או אירועים אחרים, כמו השקה של בית עסק חדש, יום הולדת וכדומה, הדבר הראשון שצריך לשים לב אליו הוא הניסיון של חברת הקייטרינג. יותר ניסיון בהשוואה לחברות אחרות הוא בהחלט יתרון גדול, וזה נכון גם בהתייחס למספר האירועים שהחברה השתתפה בהם וגם לגבי סוג האירועים. אז, אם מצאתם חברה שעשתה פחות אירועים מחברה אחרת, אבל כל האירועים שהיא לקחה בהם חלק הם מסוג האירוע שאתם מפיקים, כדאי לשים אותה במיקום גבוה יחסית ברשימת החברות שאיתן תפגשו.

מלבד הניסיון, צריך לבחור את החברות גם לפי סוג האוכל שהן מציעות. לדוגמא, אם רוצים לעשות אירוע עם אוכל טבעוני, וזה כל מה שמגישים במהלך האירוע, צריך חברת קייטרינג שאוכל טבעוני הוא ההתמחות שלה.

אז הגענו לדבר השני, שזה המפגש עם חברות הקייטרינג. הרי אי אפשר לבחור קייטרינג לאירוע שמפיקים מבלי לטעום את המנות השונות באופן אישי. אז נפגשים לפגישת טעימות עם כמה שיותר חברות, ורצוי לפחות 3. כמו כן, כדאי לקחת לפחות עוד שני אנשים אתכם לטעימות, כדי שגם הם יביאו את דעתם לגבי המנות שטועמים.

כמובן שאין הבטחה שמה שמצא חן בעיניכם ימצא חן בעיני האורחים, ובטח שיהיו אורחים שלא יתלהבו מהאוכל, אבל אין ברירה אלא לעשות את המאמץ כדי לקלוע לטעמם של כמה שיותר אורחים.

שיהיה בהצלחה, ובתיאבון!

ישנה תגובה אחת על “התאמת ובחירת קייטרינג לאירועים

  1. חשוב לבדוק אם יש אורחים שיש להם דיאטה מיוחדת, למשל צמחונים או טבעונים, ולשמור מנות בצד במיוחד בשבילם

כתיבת תגובה