התחלנו את מהפכת המלחמה בצלוליט!

ממש עכשיו נחת בארץ מכשיר חדש "מעלים צלוליט" אשר בתהליך טיפול ביתי, עשה את מה שעושה כל מכון, אבל אתם תשלטו על הצלוליט וכל התהליך כולו, וגם תחסכו כסף.

את מה שעושה המכשיר נסביר במושגים של חוקי עיצוב הגוף.

כאשר נשים וגברים מתרגלים שיטת ספורט שגורמת ותורמת לעיצוב הגוף, הם עושים סדרות של תרגילים שהמטרה שלהם, היא להשפיע על תהליכים שמתרחשים בתוך הגוף, ויש כמובן תרגילים ייעודיים לכל אזור. יש תרגילים למיצוק הישבן, הזרועות, הבטן ועוד.

כלומר- לכל אדם יש אפשרות לכוון ולשלוט על מראה איברים מסוימים שלו בתרגול מכוון וממוקד.

 

מה עושה מכשיר "העלמת הצלוליט"?

כיוון שהצלוליט זו רקמה שומנית שמסתתרת מתחת לעור, יש אפשרות להשפיע עליה, לפרק אותה ולפזר אותה ע"י פעולה חיצונית שנעשית באופן ממוקד ורצוף באזור ההצטברות. כלומר- דמו בנפשכם שצלוליט זה כמו איזה סוג של "גבינה" שהתיישבה לכם במקום מסוים, מה עושים כדי לפזר אותה? מפזרים אותה. איך עושים את זה? בעזרת מכשיר מיוחד שיש לו עוצמה ומיקוד יותר מאשר בידיים שלכם, ולכן אתם צריכים את מכשיר "העלמת הצלוליט" אצלכם בבית, כדי שתוכלו לטפל ולהעלים את הצלוליט שלכם.

ככל שתתמידו לעשות עיסוי באזור, כך שכבות השומן יתפרקו (כי מטבען הן צריכות היו להתפרק ונתקעו), ולכן רק אחרי סדרה של עיסויים רצופים באזור במשך כמה זמן, תוכלו לראות את התוצאות, ולהבין איך אפשר לפרק צלוליטיס בעיסוי חיצוני על אזור ההצטברות.

עיסוי עקרונית הוא סוג של חדירה לא פולשנית אל רקמות ושרירים ולכן, כאשר מתמידים בכך, הוא יוצר שינויים פנימיים.

 

פעולת מכשיר "העלמת הצלוליט"

ראשית חשוב מאוד לומר כי העלמת צלוליט, אינה מתרחשת מהיום להיום וגם לא מהיום למחר. אבל שימוש במכשיר והתמדה רצופה לאורך זמן, יניבו את התוצאה הרצויה של העלמת צלוליטיס. כמו שהוא לא הצטבר ביום, כך הוא גם לא יעלם ביום וזה דורש מכם סבלנות, התמדה ונחישות, יחד כמובן עם מכשיר מעולה שיכול לעשות את העבודה ולהבטיח לכם תוצאות מוכחות.

מכשיר "העלמת הצלוליט" פועל על האזור יחד עם שמן הדרים בפעולת עיסוי דרמטית ועמוקה, המצליחה תוך סדרה של תרגילים רצופים- לפזר את הצלוליט, שמתפרק וחודר למחזור הדם ומופרש מהגוף.

שכבות השומן שמהוות את הצלוליט מתחילות להפריע יותר ויותר לזרימת הדם באזור ולכן הצלולייט מצטבר ומצטבר. כאשר מפרקים אותו, הוא מופרש מהגוף, הרעלים מתנקים והאזור נקי וחלק מצלוליט.

 

 

כתיבת תגובה