התפקיד החשוב של משאבות טבולות לביוב

כיום יש סוגים רבים של משאבות שמבצעות את העבודה, כאשר אחד הסוגים הטובים יותר הוא משאבה טבולה, כאשר מדובר על משאבה שנמצאת כל הזמן בתוך המים ותפקידה הוא להמשיך ולהוציא כל הזמן את הנוזלים. משאבות טבולות לביוב הן משאבות משוכללות יותר, משום שיש להן את היכולת לגרוס את הפסולת הנלווית לביוב ובעצם זה הם ממשיכות ולשאוב ללא כל בעיה. ההספק של המשאבות הללו הוא כ-400 ליטר בדקה.
היכן ניתן למצוא אותן
את המשאבות הטבולות אנו יכולים למצוא בכל מיני מקומות שבהם נדרשת פעולה של יניקה והוצאה של מים ממקום אחד לאחר. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בהפעלת משאבה טבולה למרתף מוצף בעקבות פיצוץ בצינור או בעקבות סופת גשמים גדולה, או משאבה טבולה לבריכה, שמטרתה היא אחרת ובעצם היא עוזרת למחזור המים וסינונם לטובת שימוש חוזר. משאבות טבולות לביוב פועלות כדי להעלים ממקום מסוים את הביוב ואת התוצרים שלו, מטעמים סביבתיים ובריאותיים ולכן חשיבותה גדולה מאוד. עבור הצרכים של הביוב זו התפתחות טכנולוגית מאוד גדולה, שכן מי ביוב והמוצרים הנוספים שזורמים בו יכולים לגרום לסתימה – בעיית אינסטלציה גדולה בפני עצמה. היכולת למנוע את הבעיה הזו בהחלט משפיעה על איכותן ותפקודן של משאבות טבולות לביוב.
פרמטרים חשובים שעוזרים לבחור
בבואנו לבחור את המשאבה הטובה ביותר עבורנו, צריך להכיר את מלוא הקריטריונים שיעזרו לבחור את ואת הפרמטרים שלפיהם יש להשוות בין משאבה אחת לאחרת. ראשית, חשוב לדעת מהו כוח היניקה של כל משאבה, שכן הגודל יכול בהחלט להגדיר את הפרמטר הנ"ל. אם בגודל עסקינן, צריך להכיר את הגדלים השונים, שכן לא כל משאבה יכולה לעבוד בכל תנאי שטח וצריך לדעת היכן ניתן למקם באופן האופטימאלי את הכלי. כמובן שחברות שונות מייצרות כלי שאיבה שונים ולכן צריך לבדוק מהן ההמלצות, מהן היכולות ועל איזו טכנולוגיה נשענת כל משאבה. הטכנולוגיה גם מחוברת למנוע שיכול להיות דיזל, ידני או חשמלי.
התחזוקה חשובה
תמיד חשוב לדעת שיש את האפשרות לתחזק את המשאבה. עבודה שוטפת דורשת תחזוקה שוטפת וכדי שניתן יהיה להפעיל משאבות טבולות לביוב, כולל חיטוי כל הצינורות באופן קבוע – חייבת להיות אחריות לנושא.

כתיבת תגובה