התקנת דודי שמש וקולטי שמש איכותיים

נמאס ממקלחות קרות? יש פתרון ידידותי לסביבה! אם נשבר לך מהמצב הנוכחי ואתה מוצא את עצמך אומר לא הגיוני שאחרי הימים החמים האלו המים בבית קפואים כמו קרח. זה כבר לא סוד, יש דרך חכמה לפתרון – ניצול קרניה החמות של השמש באמצעות הצבת דוד שמש.
דודי שמש – כי נמאס לשלם על מים חמים

התקנת דוד שמש תפחית במידה ניכרת את חשבון החשמל שלך בבית ואפילו באתרי נופש. למעשה יש שימוש חכם של חום השמש לטובת חימום המים במקום הצורך בשימוש אביזרים חשמליים או אלטרנטיבות אחרות המצריכות כמויות חשמל עצומות.

שימוש של כלל האוכלוסיה בדוד שמש לא רק יביא להפחתה בהוצאות כי גם לצמצום בשימוש בחשמל. בדרך זו אנחנו מביאים להפחתה בכמויות הזיהום בעקבות צריכה מוגדלת ובכך מונעים צמצום של מקורות האנרגיה.

קולטי שמש כל השאלות, כל התשובות

איך זה פועל? איפה מתקינים את זה? איפה זה פותח? כל הפרטים על דודי שמש.

במדינת ישראל קיים חוק המצווה על שימוש בדודי שמש בבניינים החל משנות השמונים (מלבד רבי קומות שאין בהם די מקום לכך). על ידי החלת חובה זו נחסכים בארץ כחמישה אחוז מצריכת החשמל הכלל ארצית.

פיתוחו של הדוד הינו ישראלי. מתאים למדינה כמו שלנו, לא?

את דוד השמש מניחים על גג הבניין, או על שטחים פתוחים אחרים שבהם נקבל חשיפת הקולטים לשמש. את גוף הדוד מעמידים כאשר הקולטים פונים לדרום.

דוד השמש בנוי ממיכל גלילי העשוי מתכת, בו נאגרים המים, שמחובר באמצעות צינור לקולטים. בתוך הקולטים נמצאים מערך מפותל של צינורות מים במסגרת תחומה.

מסגרת הקולטים הסולאריים מתוכננת בצורה שהצלע החיצונית עשויה זכוכית ואילו יתר הצלעות צבועות שחור, וזאת במטרה ללכוד את החום. זו הסיבה שבגללה חייבים לוודא ולשמור שצידו החשוף של הקולט נקי מאבק.

הפעלת דוד מהסוג הנ"ל כדאית לבניין דירות ואפילו במסעדות במדינות בהן ניתן לעשות שימוש במשאב הזמין של חום השמש.

מחפשים מידע נוסף? קולטים שזה בחינם? העולם מחכה לך, גלשו לאתר האינטרנט ותוכלו לקבל טיפים מהמומחים בתחום.

כתיבת תגובה