התקנת טרמוסטט לדוד שמש

שוב חזרת מהעבודה והמים קרים? משלמים הון על חשמל? אם אתה מדוכא מהמצב הנוכחי ואתה שב ואומר לעצמך איך קורה שבחוץ שרב והמים בבאמבטיה עדיין קרים. עצרו! קיימת דרך פשוטה, חסכונית וחכמה – ניצול חום השמש באמצעות הצבה של דוד שמש על הגג.
טרמוסטט לדוד שמש – כי החום כבר כאן

ביצוע התקנה של דוד שמש יכולה להקטין יותר משחשבתם את חשבון החשמל שלך בבית ואפילו בעסק שלכם. זוהי דרך מצויינת לנצל את השמש לחימום המים במקום שימוש באביזרים חשמליים או אופציות אחרות המשתמשות בכמויות עצומות של חשמל.

דוד שמש לא רק יתבטא בצמצום בהוצאות אלא אף לצמצום בשימוש באנרגיה. על ידי כך אנחנו מביאים לצמצום בכמויות הזיהום והצריכה ומונעים חוסרים של מקורות האנרגיה בארץ.

דודי שמש חיפה כל השאלות, כל התשובות

כיצד זה פועל? איפה מציבים? איפה זה פותח? כל הפרטים על דודי שמש.

בארץ קיים חוק על פיו חייבים לעשות שימוש בדוד שמש בבניינים חדשים (מלבד רבי קומות שאין בהם די שטח לכך). בעזרת תקנה זו אנו חוסכים בכשלושה אחוזים מצריכת החשמל הכלל ארצית.

הפיתוח של הדוד בוצע בארץ ישראל. מתאים למדינה כמו שלנו, לא?

את הדוד ממקמים על גג הבית, או על פני שטח פתוח אחר שנותנים אפשרות חשיפה מושלמת לשמש. את הדוד מעמידים כך שהקולטים פונים לדרום.

דוד השמש מורכב ממיכל בצורת גליל העשוי מתכת, המשמש מאגר מים, שמחובר באמצעות צינור לקולטים. בתוך הקולטים ישנם מערך של צינורות מים במסגרת סגורה.

המסגרת של הקולטים בנויה כך שצד אחד חשוף ועשוי זכוכית ואילו יתר צלעות הקולט מצופות שחור, כדי ללכוד כמה שיותר מחום השמש. זו בדיוק הסיבה שמומלץ לבדוק מעת לעת שהצד החשוף נקי מאבק.

הפעלת דוד המופעל באמצעות השמש מומלץ בחום לבנייני מגורים ואפילו בעסק במדינות רבות בהן אפשר לעשות שימוש במשאב הטבעי של האנרגיה הטמונה בשמש.

חייבים מידע נוסף על וסת לחץ? לא מבינים למה לא חשבתם על זה? לעולם נקי יותר, כנסו לאתר האינטרנט שלנו www.duud.co.il/ ותוכלו למצוא פרטים, טיפים והצעות ממיטב נותני השירות בתחום.

כתיבת תגובה