התקנת פרגולה מעץ גושני

זה הזמן לסדר את הגינה! אנו מקדישים לא מעט זמן וממונות בטיפוח הבית והחצר – ללא הפסק אנחנו גורפים, מנכשים, עודרים ומלקטים, בבית אנו מגבסים, שוברים ובונים, מביאים פריטים לשימוש יומיומי, קונים מכשירי חשמל ואלקטרוניקה שמקלים עלינו את מעמסת הטיפול בבית והופכים את החיים למהנים יותר, מחליפים אותם בהדרגה או בבת אחת אחרי שהם מתיישנים, כל זאת ועוד לשם השגת מיצוי מקסימלי מהמקום שבו אנו גרים, להפוך את המבנה לבית.
בדרך כלל אנו נעזרים באחרים למצוא בעלי מקצוע ומוצרים לשדרוג הבית והגינה שעוטפת אותו. מה אפשר לומר על פרגולות מתכת? מתעניינים בנושא פרגולה מעץ גושני? להלן כמה טיפים:

– כשאתם באים לקנות פרגולות, כדאי מאוד להקפיד ולדרוש עץ גולמי שכבר הועבר תהליך של אימפרגנציה. טיפול זה מרחיק מיני מזיקים אשר מובילים לריקבון, מה ששומר על החומר למשך עשרים שנה לפחות.

– פרגולות ובעיקר דקים אשר צבועות בגוונים טבעיים יישמרו למשך יותר זמן ביחס למבני עץ הצבועות בגוונים בהירים, שדוהים ומתקלפים בזריזות.

– פעם בשנה לפחות כדאי לכסות דק מעץ טבעי בשכבה דקה של חומר סיכה ייעודי ששומרת על המשטח ומאריכה את תקופת השימוש בו.

– כסוי מונע לחות לריהוט חצר ולפרגולה יסייע מאוד להארכת תוחלת חייה ומאפשר את הישיבה תחתיה אפילו במזג אוויר גשום.

– בעת ניקוי פרקט עץ יש להיעזר בסמרטוט לח בלבד ולהקפיד שלא להרטיב אותו, מכיוון שהוא סופג נוזלים במהירות ונהרס.

– לפני כל רכישה משתלם לבצע סקר שווקים, זו הדרך לדעת שאתם רוכשים את המוצר האיכותי ביותר במחיר הטוב ביותר.

רוצים לשמוע עוד על נושא פרגולות מחיר? גילשו לאתר www.pargola.co.il/ בו תוכלו למצוא את כל העצות, כל המחירים וכל נותני השירות הטובים ביותר. עד הפעם הבאה!

כתיבת תגובה