התקנת פרגולות אלומיניום פתרון מעולה למקומות בעיתיים

פרגולות נותנות לנו מחסה מפני השמש, זו מטרתן הראשונית אולם אם אנו מקרים את הפרגולות באופן מלא הרי שאנו יכולים ליהנות מהן גם בזמן שיורד גשם בחוץ. פרגולות אלומיניום יצרו שינוי והבדל בכל תחום ההצללה והקירוי מכל הבחינות,ף גם מבחינת התכנון וההקמה וגם מבחינת השימור והתחזוקה, למעשה פרגולות אלומיניום הפכו להיות יותר שימושיות מאשר פרגולות מעץ ורק בשל העובדה כי הטיפול והתחזוקה זולים ופשוטים יותר. אחד היתרונות הבולטים בפרגולות אלומיניום הוא שניתן לתחזק אותן בקלות יחסית.

בחירת מיקום להתקנת פרגולות אלומיניום

המיקום של התקנת הפרגולות הינו חשוב מאוד, לא נרצה להשקיע בפרגולה שבזמן שהשמש יוקדת אינה משמשת אותנו. התכנון המקדים הינו פרט חשוב מאוד שאסור לפסוח עליו. לרוב אנו נרצה להשתמש בפרגולות אלומיניום בכל ימות השנה כלומר גם בקיץ וגם בחורף, היתרון של הקירוי באלומיניום הוא שבדומה לתריסים בחלון ניתן להסיט את הרפרפה, ההסטה מאפשרת את ויסות כמות האור והאוויר שחודרים ממעל. ניתן גם להתקין קירוי חשמלי בפרגולות אלומיניום שהשליטה עליו נעשית על ידי שלט רחוק או מתג בקיר. המיקום כאמור חשוב מאוד אך לא אחת המקום הינו נתון קבוע שאינו בר שינוי לדוגמה רחבה מרוצפת שרוצים לקרות אותה. או יציאה מהסלון החוצה. במקרים כאלו כאשר המיקום הינו נתון קבוע ניתן לבנות קירוי בזוויות שונות על מנת להגן מפני השמש וליצור הצללה במקום המיועד.

למה פרגולות אלומיניום

למעשה ישנם 3 אפשרויות עיקריות להתקנת פרגולות, עץ, ברזל ואלומיניום. כל אחת מהשיטות נותנת בסופו של דבר את אותה תוצאה, צל, אולם ישנם דברים רבים נוספים שסובבים סביב הפרגולה שמשפיעים באופן ישיר על ההחלטה ולרוב ההחלטה היא לבנות פרגולות אלומיניום. כאשר בוחרים בברזל, הברזל הינו חומר חזק מאוד וכבד כאחד, הברזל גם אם הוא מוגן בפני חלודה כלומר מגלוון עלול להיפגע ולהיהרס ועל כן יש צורך בכל פעם מחדש להסיר קילופי צבע, לשייף ולצבוע מחדש. פרגולה מברזל שאינה תקינה מבחינת הצבע עלולה להיהרס די מהר. כמו הברזל גם העץ, את העץ בנוסף להסרה וצביעה מחדש יש צורך לחטא על מנת שמזיקים וחרקים לא יחדרו לעץ ויעשו נזק. אלומיניום לעומת זאת צבוע בתנור כלומר בתהליך מיוד שבו הצבע מוטמע באלומיניום והופך ליחידה איתו, אין חשש לקילופים או נזקי צבע. אלומיניום גם עמיד ביותר בשינויי טמפרטורה ומזג אוויר ולכן הוא בעל חוסן גבוהה יותר מאשר עץ או ברזל. בבואכם לבחור איזה פרגולה מתאימה יותר זכרו כי פרגולות אלומיניום הן בעלות המחיר הנמוך ביותר לטווח הרחוק. מה גם שהשימוש הינו בכל עונות השנה ואילו בעץ לדוגמה אם בוחרים קירוי מלא ואטום למים אין דרך "לפתוח" אותן כי האיטום ייהרס.

כתיבת תגובה