התראיינתם כבר בבית שגרירות ארהב?

חושקים להשתכר למחייתכם במזרח? כך תצליחו:

בתקופתנו, ארצות למשל אוסטרליה שינו מאד את סיכויי ההגעה לתוכן. משום כך, כדי לעבוד בתוכן, יש לעמוד במספר נדבכים. אמת ויציב, בשנים עברו לא התקשנו לבקש Visa, אבל בזמננו, קיים צורך להתמודד עם שלבים למען הויזה. אולם, בזכות הכנה תחילה זה אפשרי לעשות זאת. משתוקקים לדעת הכיצד?

שגרירות ארה"ב ויזה

תחילה, חייבים להבחין בין אשרת שהייה לויזת סטודנט. בעוד שהאשרה ה-1 מאפשרת להיות בארה"ב, קיימים מגבלות ואי אפשר לחיות שם. הסוג השני בניגוד לכך, מותיר לכם. אנשים רבים בכלל לא דנים בזה בחומרה ומוצאים עבודות בחוץ לארץ בדרך לא לגאלית. אע"פ כן זה לא מומלץ: דבר ראשון העיסוקים שיהיו לכם יהיו בתחומים שאינם חשובים לדוגמה מטבח. דבר שני תסתכנו בגירוש. כדאי? איני חושב!

להשיג הוויזה לחוץ לארץ

מצ"ב הסבר לקבלת אשרת השהייה:

מילוי טפסים: הרבה פעמים זה שלב מועד לפורענות, מכיוון שהשלב טומן בחובו מילוי פרטים בשפות זרות. מלבד זאת ע"מ לקבל הוויזה, צריך לכתוב הדוקומנטים בדיוק רב ולהגביל דפקטים. ניתן בהחלט להיוועץ עם מקצוען בר-סמכא בקבלת visa. באופן זה תצליחו לתעל תהליכים.

ראיון: הראיון הנל מדאיג אלפי ישראלים. למעשה, זה אינטרויו מהותי, כפי שיש לאינטרויו למשרה. ע"כ, אנחנו מתכוננים בהתאם. לאמר, להראות יצוגיים ולזכור להביא אישורים למשל חוזה תעסוקה.

מה יכול לעזור

ע"מ להשיג וויזה, עליכם לתת להם הניירות הבאים:

דוקומנטים פיננסים – קחו עמכם תלוש משכורת. כך תוכלו להוכיח שאתם רוצים לשוב.

קשרים משפחתיים – מסמכים וטפסים שמביעים חיבור לישראל לדוגמה ת. נישואים.

זכרו היטב! חל איסור לתת טפסים שקריים. באם יבדקו אותם, יקחו לכם את הוויזה לעולמי עד.

אישורים שונים

כאמור, ניתן להוציא ויזות למטרות נפרדות: אשרות לחופשה – תעודה זו נועדה כדי לנפוש למועדים קצרים. אישור עבודה – הוויזה הנ"ל מהווה אישור לעבוד. חוץ מזה קיימות וויזות אחרות לדוגמה לסטודנטים.

כצפוי, הויזות הללו מחייבות תהליכים שונים. לכן, מומלץ מאד להסתייע בספציאליסט העוסק בנושא זה.

איכה מוצאים מומחים לויזות- עצות מועילות:

כיום הרבה בתי עסק מפרסמים שירותים כאלה. אך לא כולם מודעים להליך. בשעה שמקצוען יוביל אתכם להצלחה, חסר הידע מסוגל לסרבל ההליך. בגלל זה, בעת שאנו בוחרים משרד נסיעות, זה מהותי לבדוק שהנל מקצוען.

זקוקים למידע על גרין קרד? צריכים להגיע אל מומחים בנושא? כנסו ל-שגרירות ארהב וקבלו הכוונה מלאה.

זכרו!

אפילו שהאופנים להוצאת הויזה מחמירים בעידן הנוכחי, הודות לייעוץ ניתן בהחלט להצליח בתהליך ולטייל בארה"ב. יחד עם זאת, קיים צורך לשמור על הכללים וזאת על מנת להימנע מטעויות כמו סירוב תמידי. אני מאמין שהשכלתם מזה, רק בשורות טובות.

כתיבת תגובה