ויברטור , דילדו ? המדריך לזוג המתחיל…

אני רוצה לחשוף סוד קטן,עד גיל 27 לא היה לי שום צעצוע מין,לא ויברטור לא דילדו לא רוקט פוקט לא כלום. אמנם תמיד הייתי עם ראש פתוח, וחשה טוב בנוגע לגופי ,אבל אף פעם לא הרגשתי צורך לרכוש צעצוע מין מכל מיני סיבות טיפשיות.
הייתי נבוכה; הפעמים היחידות שהייתי בחנויות סקס הייתה עם החברות שלי, ולא היה שום מצב שאני הולכת לקנות ויברטור מול מישהי\ ו שאני מכירה. אף אחת מהחברות שלי מעולם לא הזכירה את המילה "אוננות", אשר הייתה הסיבה היחידה ,שבה יכולתי לדמיין על לנסות צעצוע מין.
אז בהחלט לא היה לי נוח לדבר על איתם על נושא זה.
רק נימפומניות נעזרות בצעצועי מין, לא? או בנות שבני זוגם פשוט לא מספקים אותן? חוץ מזה, אני אפילו לא יודעת מה לקנות? למרות שרציתי לרכוש ויברטור ,חוסר ההחלטיות שלי,עצלנות, ופחדנות
מנעו ממני צעצוע מין

ואז פגשתי את ניקול. חברה שהכרתי בניו יורק [עברתי לניו יורק בגיל 26 למשך 3 שנים], ניקול הייתה מבולבלת מהעובדה שלא היה לי בוויברטור. "במה את משתמשת כדי לאונן?" היא שאלה,מלמלתי משהו על "תני לאצבעות ללכת בשבילך", ולאחר מכן ניקול שינתה את הנושא. שבוע לאחר מכן, היא הופיעה עם מתנה קטנה בשבילי: הוויברטור הראשון שלי. זה לא ויברטור מפואר – רק ויברטור רגיל וקטן בצבע כסף – אבל הוא היה כולו שלי. לא יכולתי כבר לחכות, ורציתי להשתמש בו, ולראות מה תהיה ההרגשה.
לאחר לילה עם וויברטור שלי שלי, חיי המין שלי לא נראו אותו דבר, זה היה פשוט מדהים.

האם החלק הראשון של הסיפור הזה נשמע מוכר? אני יודעת שכל כך הרבה אנשים היו מתים לנסות צעצועי מין, אבל הם נבוכים מדי כדי לעשות משהו בקשר לזה. אני גם שמעתי שהרבה אנשים כבר נהנים מצעצועי מין והיו רוצים לחלוק אותם הם בני זוגם, אך הם מסרבים להביא את הצעצועים שלהם לחדר השינה מחשש לפגוע ביקיריהם. ואני בטוחה שיש שם בחוץ אנשים אחרים שניסו לחלוק עם בני זוגם צעצוע אהוב , וקיבלו תגובות שליליות.
בכל מקרה, אפשר להכניס צעצועי מין לתוך מערכת היחסים שלכם.ולמעשה, אנו ממליצים על כך … משלוש סיבות:

סיבה ראשונה: צעצועי מין גורמים לכם להרגיש טוב

בעזרת אביזרי מין תרגישו בשמיים, אף אחד לא יכול לחלוק על העובדה שאורגזמות גורמות לנו להרגיש טוב. צעצועי מין מספקים לנו אורגזמות טובות וחזקות וכמובן יכולות להביא אותנו למולטי אורגזמה,וזה תמיד דבר טוב.

סיבה שנייה: צעצועי מין הם כיפיים

רוב הזוגות מתחילים להשתעמם מחיי המין שלהם בשלב כלשהו במערכת היחסים. צעצועי מין מוסיפים אושר לקשר, ולגרום לנו לא להשתעמם מחיי המין שלנו. צעצועי מין יכולים לקרב אותכם לרמה אחרת של אינטימיות וחוויות מרגשות במיטה.

סיבה שלישית: צעצועי מין משפרים את איכות חיי המין

לנשים רבות יש קושי להשיג אורגזמה, אלא אם כן הם מקבלים גירוי באזור הדגדגן, אשר יכול להיות קשה בזמן המשגל. כמו כן, גברים רבים מתקשים להחזיק את הזקפה להרבה זמן.
צעצועי מין יכולים לסייע בשני המצבים האלה.

למרות שאנחנו חושבים שהטיעונים הללו חזקים מספיק כדי לשכנע את רוב האנשים לרוץ לחנות הסקס "הפולניה" ולרכוש ויברטור דילדלו או כל צעצוע מין אחר, המציאות כנראה שונה לגמרי. בדיוק כפי שאנו היינו רוצים לחשוב על עצמנו כעל ליברלים, הרפתקנים ובעלי ראש פתוח, כולנו עדיין יכולים להיות קצת רגישים בקשר להכנסת דברים חדשים.
לכן אנו צריכים לדבר עם בני הזוג ולהגיע להבנה ששווה לנסות .
חבל שלא לכולנו יש חברה בשם ניקול שתפתיע אותנו בצעצוע מין (-:

שקרים, מיתוסים ותפיסות מוטעות על צעצועי מין יש בשפע. מיותר לציין, שרובם אינם נכונים. עם זאת, כדאי תמיד להתייחס לבן הזוג במידה ויש חששות – במיוחד כשזה נוגע לסקס.ולהיות מוכנים להתמודד עם כל דבר
את כנראה לא יודעת עם לבן הזוג יש הסתייגויות מצעצוע מין עד שלא תדבירי איתו.
ועכשיו ננפץ כמה סטיגמות…

צעצועי מין הם עבור סוטים, נימפומניות, שרמוטות או פריקים.

כל מיני אנשים נוהגים להשתמש בצעצועי מין, לרבות אנשים נורמליים לחלוטין. כן, סוטים, נימפומניות, שרמוטות ופריקים משתמשים בצעצועי מין, אבל גם רופאים, עורכי דין, עקרות בית, רואי חשבון, מורים, נהגי אוטובוס, מזכירות וכל מישהו אחר שאתם יכולים לחשוב עליו.
צעצוע מין לא עושה אותך "מוזר" זה רק גורם לך להגיע לאורגזמה! אם לבן הזוג שלך יש את הפחד משימוש בוויברטור או כל צעצוע מין אחר, כנראה הוא צריך לדבר עם החברים שלו, או לעשות קצת מחקר באינטרנט על הנושא. בן הזוג שלך עלול להיות מופתע עד כמה נפוץ השימוש בצעצועי מין יכול להיות.

צעצועי מין הם רק לאוננות.
בעוד צעצועי מין יכולים לשמש בדרך כלל עבור מין סולו, זוגות רבים נהנים להשתמש בצעצועי המין יחדו, ללא הבדל של מין או נטייה מינית כלשהי. זה לא אומר שמשהו לא בסדר עם מערכת היחסים שלהם בדיוק להפך. אנשים עם ראש פתוח שאוהבים לנסות בצורה, אינטימית, נוחה ובטוחה סקס בשיתוף עם צעצוע מין.
זהו דרך טובה לחזק את מערכת היחסים שלכם. אם לבן הזוג שלך יש חשש, נסי לתת לו ספר על שימוש בצעצועי מין יש המון כאלה.

בן זוגך יחוש לא מספק מבחינה מינית אם תתחילו להשתמש בצעצועי מין.
אנשים רבים מביעים חשש להכניס צעצוע מין לתוך מערכת היחסים שלהם כי זה אולי יפגע ברגשות של בן הזוג שלהם. זה מובן:זה גדול, הוא רוטט כמה שרוצים,והרטט מביא אותך לשיא כל הזמן. מי לא היה מקנא? ברצינות, צעצוע מין יכול לעזור לך להגיע לאורגזמה, אך אין הוא יכול להתחבק איתך אחר כך. צעצועי מין לא יחליפו את בני האדם לעולם
אם לבן הזוג שלך יש את הפחד הזה, צריך להיות רגישים וללטף לו את האגו קצת. כמו עם שאר הבעיות במערכות יחסים, תקשורת טובה יכולה להביא לפתרון הבעיה.

שימוש בצעצועי מין יכול להיות מסוכן פיזית.
בהחלט לא נכון! למעשה, לצעצועי מין יש השפעה חיובית מאוד על הבריאות המינית שלכם. לדוגמה, נשים אחרי גיל המעבר משתמשות בדילדואים וכדורים סינים לחיזוק ריצפת האגן [כדאי למנוע בריחת שתן] ובעיות מיניות אחרות . רופאים ומטפלים רבים ממליצים על צעצועי מין לנשים אשר מתקשות להגיע לאורגזמה. ולבסוף, מערכת יחסים בריאה עם גוף בריא מועילה להרגשה הכללית שלכם. שימוש בצעצועי מין מחדד את המודעות שלכם לגוף,ועושה אותכם ערניים יותר. אם בן הזוג שלכם עדיין מודאג מהסכנות הפיזיות, תוכלו לשבת לגלוש באינטרנט לכל מיני אתרים שונים , וכך לשכך את הפחדים .

אם אתם משתמשים יותר מדי צעצועי מין, לא תוכלו להגיע לאורגזמה עם בן הזוג בלבד
אנחנו שומעים את זה כל הזמן! כן, אורגזמות המיוצרים על ידי ויברטור יכול להיות ממכרים מבחינה פסיכולוגית, אבל הם לא לוקחים את המקום של אדם בשר ודם. תחשבו על זה: רוב האנשים מאוננים באמצעות ידהים מגיל צעיר, אבל הם בדרך כלל מעדיפים שותף לסקס סולו הזה, לא? אם בן הזוג חושש שתוכלי להחליף תבטיחו לשמור את חיי המין שלך מגוונים: לנסות תנוחות שונות, צעצועים חדשים, לשחק תפקידי פנטזיה, ולהבריח את השעמום מהמיטה
זכרו: יחסי מין לא טובים, יכולים להרוס מערכות יחסים !

אם מערכת היחסים שלכם חזקה ואיתנה , אין שום סיבה למה לא תחזיקו צעצוע מין.
כפי שכבר הציענו, באמצעות צעצוע מין אתם יכולים לחזק את מערכת היחסים שלכם. אתה צריך כמות מסוימת של הקרבה ושיתוף בשביל לחוות חוויה חדשה ואינטימית יחדו. צעצוע מין יכול להיות חיזוק טוב של קירבה זהו. אם בן הזוג שלכם לא חושב שאתם צריכים צעצוע מין בשביל להאיר את חיי המין שלך,תגידי לו שאת לא רוצה צעצוע מין את רק רוצה לנסות, או לרכוש ספרים על אינטימיות מינית.
בן הזוג שלך עלול לשנות את דעתו.

רכישת אביזרי מין יכולה להיות חוויה מביכה.
אנחנו מסכימים, זה אחת הסיבות שבגללה הקמנו את "הפולניה" מקום מיוחד לקנות צעצועים ! אם אתם עדיין אינכם חשים בנוח ללכת לחנות סקס. יש לכם אפשרות אחרת, אתם יכולים להזמין מאתר האינטרנט שלנו בצורה דיסקרטית ,www.boysandgirls.co.il

אם עדיין יש לבן הזוג יש עדיין בעיה בקשר להכנסת צעצועי מין , צריך לקחת את זה לאט, להיות סבלני ולחשוב באופן יצירתי. ולא ללחוץ.
אפשר להחמיא לבן הזוג על הגוף שלו ולהראות לו או לה כמה אתם נהנים מגוף שלו או שלה. זה לא אפשרי אם הוא או היא לא מוכנים לרמה כזה של אינטימיות, אבל עם זמן ומאמץ, בן הזוג שלכם עלול לשנות דעתו. בואו לצפות בבן הזוג שלכם מאוננים עם צעצוע מין. זה עלול לעורר צחקוקים בהתחלה, אבל זה גם יכול לשבור את הקרח, ולהקל על בן הזוג שלכם להיות נבוך.
ניתן גם לקנות ספר או לצפות יחדיו סרט הדרכה – אם בן הזוג שלכם מתבייש להודות שהוא או היא לא יודע איך לעבוד עם צעצועי מין,תוכלו למצוא באתרים שונים מידע רב.

ברגע שאתם מביאים צעצוע מין לתוך מערכת היחסים, יש לזכור מספר טיפים בסיסיים.

התחלה איטית: שמרו את הדונג הכפול או את הסטראפ און לעתיד נסו משהו קטן נחמד, ויברטור פשוט ועדין .
להיות עדינים: השותף שלכם אולי ירצה את זה טיפה חזק , אבל אתם להתאפק קצת בפעמים הראשונות ולהיות עדינים בהתחלה
לדבר עם בן הזוג שלכם: בן הזוג עשויי להסכים להשתמש בצעצוע מין, אבל זה לא אומר שהוא מרגיש 100% בעניין,דרך שיחה על החוויה,תבינו מה עושה טוב לבן הזוג שלכם
שימוש עם חומר סיכה: צעצועי מין זקוקים לחומר סיכה,זה יכול לעזור לכם גם במקרה של יובש בנרתיק בשביל לדעת עוד על חומר סיכה כנסו לאתר שלנו
www.boysandgirls.co.il
להיות גמישים: אם הצעצוע שבחרתם לא מתאים,לא נורא שימו אותו בצד ותנסו צעצוע חדש.
היו סבלניים: בן הזוג יכול להסכים להשתמש ואח"כ להתחרט, פשוט צריך סבלנות ותקשורות,ואז לנסות שוב

הדבר החשוב היא לזכור שמערכת היחסים שלכם היא שותפות, ממנה משתמע כי שניכם ביחד בעסק הזה. אתם חייבים לקבל את ההחלטה יחד;לבחור את הצעצוע יחד.
וכמובן תקשורות בונה לחיי מין טובים וחיובים.

תבלו

כתיבת תגובה