ויזה לאוסטרליה – איפה השגתי?

השגרה בארץ משעממת אותך? לפני כ15 שנה, אחד מאחיי הגדולים טס כדי לעבוד בארה"ב במשך שנתיים. כולם דאגו לו ורצו שיחזור כבר. בסוף, כשלבסוף הוא חזר, סיפר לנו על טיול ארוך, קניות מאסיביות, הרפתקות מגוונות, והמון כסף. הקנאה שגעה אותי… בהשראת החוויה שלו, אחרי שהשתחררתי מצה"ל טסתי גם אני, וכיום נפלה בידיי הזכות להסביר לכם בפירוט על חוויותיי לגבי עבודה באוסטרליה.

עבודה בין השאר.

הערך המוסף של לעבוד במדינה אחרת הוא שקיבלת גם טיול שלם. אין כאן ויכוח, העבודה מאוד קשה והמשמרות ארוכות, אבל אתה מסתדר בעצמך, מכיר תרבויות אחרות וחווה חוויות מרתקות במקום אחר במשך חודשים / שנים. כ"כ הרבה יתרונות, מבלי שכתבתי על חשבון הבנק הנפוח שתקבל מעבודתך. פרט לזה, במהלך שהותך מחוץ לארץ, יהיה באפשרותך ללמוד תחום מקצועי כלשהו, ולהתמקצע בו לפני חזרתך לשוק העבודה הישראלי.

לא בטוח לגבי ויזה לאוסטרליה? אני אסביר הכל.

ויזה כבר יש?

כאשר תרצה לגור במדינה זרה, ייתכן ויהיה עליך להנפיק אשרה; כל קונסוליה ותנאיה הספציפיים לגבי אירוח תיירים. לעתים, אופי הויזה ישתנה במהותו בהתאם למטרת ביקורך, אבל בד"כ, על מנת להוציא ויזה כזו – תיאלץ להצטלם לתמונות דרכון, להוציא דרכון זר ולקבוע פגישה אצל הקונסוליה המיועדת. עדיף גם לקבל הסברים מאת השגרירות הרלוונטית בדבר הדרישות עבור הנפקת הויזה, עם זאת, אכתוב מס' דברים שיוכלו לעזור בנושא:

הרבה מהתהליך תורשה לבצע ע"י אתר השגרירות. ברר באתרים הרלוונטיים ואולי תצליח לחסוך לעצמך בלאגן.

השקע בהופעתך החיצונית; כמו בדייטים, משקל הרושם הראשוני קובע המון.

קח איתך תמונות עדכניות לפספורט. במידה ואין בידיך – ברוב הפעמים יהיה לך זמן להנפיק אותן בחנויות צילום בסביבה הקרובה.

הקפד כי לקחת עליך סכום כסף מסויים, למקרה חירום.

מה העבודות המוצעות?

אני משוכנע, היצירתיות חוגגת, אבל חשוב לציין, תחומי העבודה המוצעים לצעירים שאפתניים מבחוץ – הם די מוגבלים, ויכללו בד"כ משלוחי מוצרים או מוּבינג. ובכל זאת, לכל תחום עיסוק – הייחודיות שלו, תלוי במדינה והיחס של הבעלים.

רוצה לקבל אינפורמציה ספציפית יותר בתחומים הנוגעים לעבודה בחו"ל?הגב לי בבלוג ואשתדל לסייע לך בצורה האופטימלית. שיהיה לנו בכיף!

כתיבת תגובה