ויזה לאוסטרליה בשביל עבודה

כמה משעמם לך בארץ? לפני כ15 שנה, אחד מאחיי הגדולים עבד במכירות בצפון אמריקה כמה חודשים טובים. ההורים השתגעו מדאגות וקיוו שיחזור מהר. בתום התקופה, כשהוא שב לארץ, הוא הספיק לסיים מסע רציני, שופינג מאסיבי, הרפתקות מגוונות, וחשבון בנק מנופח. הקנאה שגעה אותי… בהשראת החוויה שלו, כמה שנים אח"כ ערכתי טיול משלי, והיום יכול אני לכתוב לכם כל מה שתרצו לדעת בנושא.

לא רק עבודה

הפלוס בלעבוד במדינה זרה זה שבעצם הרווחת הרפתקאה בפני עצמה. אין פה ויכוח, העבודה קשה גופנית ושעות העבודה מייגעות, אולם, אתה חי לבד, מכיר אנשים חדשים וחווה חוויות במקום אחר במהלך זמן רב. כל הפלוסים הללו, מבלי שהזכרתי את הסכומים הנאים שתוכל להרוויח ביושר. חוץ מזה, במהלך השהות שלך בחוץ לארץ, תוכל גם להתחיל התמחות במקצוע עיוני, ולהתנסות בו לפני חזרתך לשוק העבודה בארץ.

מחפש מידע על ויזה להודו? כל הפרטים בהמשך.

איך מתארגנים?

על מנת לטוס למדינה מסויימת, יתכן ותצטרך להנפיק ויזת עבודה; כאשר כל ארץ והתנאים שלה לכניסת אזרחי חוץ. בחלק מהמקרים סוגה של הויזה ישתנה במהותו לפי מטרת השהות, אך ברוב המקרים, כאשר תצטרך להסדיר את הויזה – תחוייב לספק תמונות דרכון, לבקש לעצמך דרכון ולקבוע תור עם השגריר הרלוונטי. עדיף עבורך שתתעדכן על סמך שגרירות המדינה הרלוונטית באשר לתנאים עבור תנאי קבלת הויזה, אך בכל זאת כתבתי כמה עצות שעשויים לעזור:

את מרבית פרוצדורת הוצאת הויזה תורשה לבצע באמצעות האתר של השגרירות. סרוק את הדף הרלוונטי ואולי יתאפשר לך לחסוך טרטורים מיותרים.

דאג ללבוּש מכובד; כמו בדייט, המראה החיצוני שלך הוא קריטי.

זכור להביא תמונות עדכניות לדרכון. אם אין בידיך – ברוב הפעמים אפשר להוציא תמונות כאלו בבתי הקפה אשר בקרבת השגרירות.

חשוב להקפיד שיהיה עליך את כרטיס האשראי, שיהיה לכל מקרה.

צריכים מידע נוסף? הקליקו על הקישור הבא.

מהן העבודות בד"כ?

אין ספק, אין גבול לדמיון ולמרות זאת, תחומי העבודות המוצעות לעובדים מבחוץ – מוגבלים למדיי, ולרוב כוללים מכירות במרכזי קניות ואריזות. אבל בכל זאת, לכל תחום – פלוסים משלו, תלוי במדינה המסויימת והיחס של הבעלים.

מתעניין באינפורמציה יותר ספציפית בנושא עבודות בחו"ל? שלח כאן תגובה ואנסה לענות כמה שיותר. שיהיה לך בכיף!
בהצלחה!

כתיבת תגובה