ויזה לארצות הברית – מעניין לדעת!

בוא ואספר לך איך זה לעבוד בחו"ל. לפני כ20 שנה, בן דודתי טס בשביל לעבוד במזרח הרחוק במשך שנתיים. ההורים פחדו ורצו שיחזור מהר. אבל כשהוא שב ארצה, סיפר לנו על מסעות וטיולים, קניות מכל טוב, הרפתקות, והרבה כסף. כל כך קינאתי… וודאי כבר הבנת שאחרי שהשתחררתי מצה"ל עשיתי אותו הדבר, ובשלב זה בחיי נפלה בידיי הזכות להסביר לכם כל מה שתרצו לדעת בנושא.

לעבוד ושאר ירקות.

אחד הדברים היפים בעבודה במדינה אחרת זה שגם זכית בחוויה אחת ענקית. אכן, העבודה תובענית ושעות העבודה מייגעות, אבל אתה חופשי בסופ"שים, סופג תרבות חדשה וסופג הרפתקות במקום חדש במשך כשנה. כ"כ הרבה פלוסים לפני שהזכרתי את סכומי הכסף הגדולים שתרוויח בזיעת אפך. פרט לדברים הללו, בזמן שתשהה במדינה אחרת, תוכל גם להתחיל בלימודים של מקצוע מסויים, ולהשתלט עליו בטרם שובך למשק הישראלי.

ומה עם ויזה לארה"ב? מייד תקבל תשובות.

מה לגבי ויזה?

בכדי לטוס לחלק מהמדינות, ייתכן ותיאלץ להנפיק ויזת תייר; כל ארץ ותנאיה הספציפיים לגבי כניסת תיירים. בחלק מהמקרים אופי האשרה ישתנה באופיו ע"פ אופי הביקור, אך ברוב המדינות, בכדי אשרת תייר מסויימת – תיאלץ להביא איתך תמונות, להנפיק לעצמך דרכון ולתאם פגישה עם שגריר המדינה המיועדת. עדיף גם להתעדכן על פי השגרירות המדוברת בנושא הדרישות עבור קבלת האשרה, בכל זאת, אסביר טיפים כלליים שעשויים לחסוך בלאגן:

לפעמים, את רוב הליך הוצאת האשרה ניתן להשלים באמצעות המחשב. כנס בהזדמנות לאתר של השגרירות ואולי כך תוכל לחסוך זמן.

הקפד על הופעתך; כמו בדייט, המראה שלך הוא סוּפר משמעותי.

זכור להביא איתך תמונות עדכניות לדרכון. אם לא הספקת – יהיו פעמים בהן תספיק להנפיק תמונות כאלה אצל צלמים שנמצאים באזור השגרירות.

הקפד כי שמת עליך מזומן או אשראי, על כל מקרה.

צריכים הסבר על התהליך? קבלו פירוט נוסף כאן.

מהן העבודות בדר"כ?

בהחלט, יש יוצאים מהכלל ובכל זאת, סגנונות העבודה המוצעת לצעירים חסרי ניסיון – אינם מגוונים במיוחד, ויסתכמו בד"כ במכירות בקניונים ובייביסיטר. עם זאת, לכל תחום – יתרונות משלו, תלוי במדינה המסויימת והיחס של הממונים.

צמא לאינפורמציה ספציפית יותר בנושאים כמו רילוקיישן? שלח כאן תגובה ואנסה לענות על בסיס ניסיוני. שיהיה בכיף!
שיהיה לך בכיף!

כתיבת תגובה