זקוק לשירותי עריכת צוואה?

הכל על עולם המשפטים! איך לבחור נוטריון?

איש לא ישמח להיקלע אל הסיטואציה הזו, ברם במקרים מסוימים כולנו רוצים להיעזר בעורך דין מוצלח. המקרה עשוי להיות בשל תביעה פלילית ויכול להיות דווקא בגלל התנהלות מול בנקים. בכל סיטואציה תמיד רצוי למצוא לכם עורך דין פרטי!

כל מה שצריך לדעת על בתי המשפט.

ישנם עורכי-דין רבים בארצנו, והם מתמחים בנושאים רבים ושונים; דיני ירושה, פשיטת רגל, תביעות גירושים וייצוג בבתי המשפט. שירותי משפט מתייחסים כמעט אל כל קטגוריה בחיינו, לפיכך זה בלתי נמנע שיגיע יום בו תצטרכו עורכת דין מנוסה.

מיהו הנוטריון? צריכים קצת מידע על עורך דין חוזים?

עורכי-דין נוטריונים הינם עורכי דין רגילים עם הסמכה להעניק שירותים במיני דברים מסוימים. מתי אנשים זקוקים למשרדי נוטריון? למשל, כאשר שואפים להוציא דרכון זר, לפי הפרוטוקול צריך להציג לא מעט מסמכים רלוונטיים מתורגמים. אין כל תרגום הינו חוקי, שכן יש צורך בתרגום עם חתימת נוטריון. דוגמה נוספת, כשאנחנו צריכים משכנתא, מוכרחים להשיג חתימה של נוטריון מקצועי.

לא בטוחים איך בוחרים עורכת-דין? לא השגתם עדיין עריכת צוואה?

יש בחיינו כמה בחירות חשובות מאוד – המדינה בה נחיה, הרופא המנתח ולבסוף, העורך דין שיסייע לנו במידת הצורך.

רוצים למצוא עורך דין טוב? זה רעיון טוב לבקש המלצות חמות מקרובי משפחה. ההמלצות הללו הכי אובייקטיביות, ותדעו שאיש אינו עובד עליכם.

כשאתם מגיעים לפגישה עם משרד עורכי-דין, צריך לוודא אם הוא בכלל מתמחה בתחום הרלוונטי. לא כל המשרדים מטפלים בכל סוגי השירותים המשפטיים. דיני מקרקעין, סתם דוגמה, מצריך טיפול שונה מאשר תביעות פליליות. בגלל זה כדאי מאוד לבדוק הצלחות עבר ולהיות בטוחים שאותו משרד מקצועי אכן מתעסק בתביעות מהסוג הרלוונטי לכם.

עורכי דין מקצועיים, גילשו לאתר פעם נוספת ותוכלו לקבל המון עצות שאתם צריכים. אז קדימה לדרך!

כתיבת תגובה