זרי כלה וקישוטי רכב – גם לחתונה בבית

הרבה פעמים נדמה שהיה יותר קל לערוך חתונה בחצר של הבית ולא בגן אירועים, וזה באמת כך- חתונה בבית היא הוצאה קטנה בהרבה ואליה אפשר להזמין רק את מי שבאמת רוצים שישתתף בשמחה. מצד שני, בגלל שהחתונה מתקיימת בבית, כל הטיפול בדברים הקטנים הם באחריות של המתחתנים.

הבה ניכנס ישר לעניינים, ונתחיל עם הפרחים. הפרחים הם פריט חשוב באירוע, כדי לקשט אותו, אך בניגוד לחתונות באולם גדול, לחתונה בחצר אפשר, ואף כדאי, לקחת פרחים יותר פשוטים, כי חתונה בחצר בית מקבלת באופן אוטומטי קלילות ופשטות יפה. בשביל לחסוך זמן, במקום לנסוע להביא את הפרחים, ניתן לבחור זרי כלה באשדוד וסידורי פרחים מיוחדים מראש ואחר כך לעשות משלוח של הדברים עד לבית.

לא רק משלוח פרחים הוא אפשרי, וגם את תחום המזון אפשר לכסות עם משלוח. יש חברות קייטרינג שיכולות לדאוג לשלוח הכל עד לבית. יש חברות שיכולות לספק גם כלים לאירוע.

את השולחנות ואת הכיסאות אפשר להשכיר רק ליום האירוע, אך גם תוכלו לרכוש אותם, כך שהם יהיו מוכנים לשימוש לכל אירוע אחר שיבוא בעתיד. בין אם האירוע על מרצפות או על דשא, חשוב שהכיסאות והשולחנות יהיו חזקים ויציבים מספיק, כדי שלא תצטרכו לחזק אותם לרצפה השיטות שפוגעות ביופי למקרה שתגיע רוח חזקה.

אנחנו ממליצים להביא חופה מיוחדת לאירוע, בייחוד אם צפויה להיות שמש. יש היום חופות בסגנונות ועיצובים שונים וממבחר חומרים. נסו למצוא עוד כמה פריטים שיוסיפו יופי לחצר ולאירוע כולו. רצוי שהפריטים יתאימו זה לזה בצבעים שלהם ואפילו ייראו תואמים ורצוי שיהיו עדינים כמה שאפשר, למשל בגווני לבן, בשביל לשמור על מראה רך ופשוט אבל בו בזמן גם אלגנטי.

נגנית או נגן נבל הם נהדרת להליכה של כל חתן וכלה אל עבר החופה בחתונה בסדר גודל שכזה. ועוד בנושא המוסיקה, לא צריך תקליטן, וניתן לשמור על הכל צנוע, כראוי לחתונה פשוטה.

ולא רק הבית צריך להיות מעוצב. רק בגלל שזו חתונה מצומצמת, לא אומר שאתם לא יכולים לעשות כניסה מיוחדת, עם רכב פרטי ונהג פרטי. ניתן להשיג קישוטי רכב באשדוד למטרה זו.

לסיכום העניין, באופן עקרוני, הטריק היחיד של חתונה בחצר הבית הוא שצריך לדאוג לפרטים הקטנים ולבחור את כולם לבד, בעוד שבאולם או גן אירועים נותנים לזוג מספר אפשרויות והם רק צריכים להצביע על זו שהם רוצים. אבל, משום שחתונה בבית היא הרבה יותר קטנה, נדרש מעט מאוד זמן כדי לארגן הכל.