זר שופע של פירות יבשים

מחפשים מתנה מיוחדת? לבחור את המתנה המושלמת זו לרוב לא מטלה מובנת מאליה, בעיקר שההכרות היא מעמיקה וההרגשה היא שכבר נתנו כל מה שניתן. אם כך, אילו אופציות עומדות על הפרק כדי להעניק באמת מתנה ייחודית למי שאנו אוהבים? אם שוב ללכת על "הבנאלי" זר שושנים או משהו לבית, או בכלל על המרגש והחוויתי – רכיבה על סוסים, או כדי לפנק ולפנק אז נופשון באירופה?

היה וגם אתם מרגישים שנמאס לכם לחלוטין מהאפשרויות המשעממות הללו לפני יותר משנה, הגעתם למאמר הנכון!

אז איך בוחרים נכון מתנה מיוחדת?

מה זו המתנה הטובה ביותר? האם המחיר הוא המדד? או בכלל הכוונה? מרבית האנשים בטוחים בצורה מוחלטת שזה שילוב של השניים, אולם לדעתי מתנה מושלמת מוערכת בזיכרון המיוחד שהיא יוצרת. איך ניתן להעניק זיכרון מיוחד כזה מבלי לבזבז יותר מידי? פשוט מאוד – פונים לכל החושים! אם תצליחו להעניק מתנה שמגרה ומפעילה כמה שיותר חושים, כך האפשרות שהיא תיזכר לטווח ארוך גוברת.

רכישת פירות יבשים

בתקופה בה אנו חיים יש אין ספור אפשרויות למתנות מסוג זה, וגם במחירים ראליים, יש את האופציה היצירתית של אביזרים עם תמונות, אפשרות מפנקת לדוגמת ארוחה צהריים במסעדה נחשבת, והרעיון המעולה שלי הוא אנטגרציה בין מפנק ויצירתי – כמו פלטת פירות נוצצת או דברים בסגנון של טורטיות וכריכים טעימים, כך שיוצא שמקבל המתנה ניהנה מחוויה חושית -מראה, ריח ובנוסף מטעם מפנק.

מתנות כאלו יש במבחר גדול ובמרבית המקרים הן טובות לכל אירוע. ניתן להעניק אותן כמתנה לעובדים בישיבה, ככיבוד למוזמנים שלכם באירוע, כמתנה לחג לסבתא, ובעיקר לאנשים אחרים שתרצו להפתיע ולפנק.

אל תשכחו שמתנות אכילות ומפנקות, אע"פ שהן לא מחזיקות זמן רב, הן יוצרות זכרונות נפלאים – כי חווים אותם במלואם, עם כל החושים. בשל כך, זה פחות מהותי אם חשבתם לתת סלט פירות או מגש פירות אקזוטיים, במהות תיהיה תוצאה שווה – מתנה מושלמת.

עוד פרט טוב בסוג זה של מתנות, הוא שניתן "לתפור" אותן לכל חגיגה או אירוע, לדוגמה ביום נישואים ניתן לבחור במשלוח פירות אדומים, לישיבת סיכום חציון – מגשי כריכים שוסודרים בצורה מופתית, לחג טו' בשבט – מגש פירות יבשים ועוד.

אם גם אתם מחפשים נושאות אחר מתנות שנעים וכיף לקבל, ומחפשים איך ניתן לקבל מידע על קניית מגשי פירות אקזוטיים אתם יותר ממוזמנים להכנס לאתר האינטרנט.

כתיבת תגובה