חבילות ספא למסיבת רווקות

שוב זה קורה- עוד אחת מהחברות שלכן מתחתנת, או שאולי הפעם זו אחת האחיות שלכן, ושוב צריך להוציא מאות שקלים על מסיבת הרווקות, על השמלה והנעליים לחתונה וכמובן לשים כסף בצד בעבור הזוג המאושר. אבל עם כל הצער שבדבר, יש אור בקצה המנהרה, והוא כמובן מסיבת הרווקות.

אם אתן אלה שהוטלה עליהן המשימה לארגן את מסיבת הרווקות לחברות או לאחיות שלכן, וזו הפעם הראשונה שאתן עושות את זה, הנה לכם עצת העשור: חבילות ספא בדרום הארץ הן אופציה מושלמת.

תוכלו למצוא ספא בבאר שבע וסביבתה וספא גם בערים שוממות יותר, ואפילו כאלה שיותר קל מהן להגיע לאזור המרכז (כך שבלילה אפשר לצאת למועדון בתל אביב).

ספא באשדוד הוא האופציה המושלמת, לפחות מבחינת ההנאה שבדבר. אין אישה שלא אוהבת את כל הטיפולים והפינוקים שמציעים בספא, אלא אם כן יש לה בעיה קשה אם זה שנוגעים בהן, ואז הן לא ירצו לקבל עיסוי (שזה משהו שכל ספא מתמקד בו), אבל יש עוד דברים שאפשר לעשות, כמו סאונה ובריכות בוץ, ובקיצור טיפולים שלא כרוכים במגע.

באשר לעלויות, לא משנה אם בחרתן ספא בנגב או באזור אחר, תמיד משתלם יותר לקנות חבילה של טיפולים, ואולי אפילו חבילה שכוללת לינה, מאשר לרכוש כל טיפול בנפרד ולשלם על לינה בנפרד גם כן.

לכל ספא יש את מחירי החבילות שלו, אבל לפני שבוחרים את החבילה הכי זולה, יש לבדוק מה מציעים בחבילה- איזה טיפולים, איזה פינוקים והטבות (אם בכלל), האם זה כולל לינה או לא? כלומר, לא תמיד המחיר הכי זול הוא הכי משתלם, ויש להשוות בין החבילות גם לפי מה שכל אחת כוללת.

סיכויים גדולים שלפחות חברה אחת לא תוכל להרשות לעצמה את החבילה הכי משתלמת שמצאתן. במקרה הזה, אם מדובר במישהי שפשוט חייבת להיות במסיבה, כדאי לנסות לבדוק אם שאר הבנות יכולות להתחלק ביניהן על תשלום עבורה.

תבדקו אם יש מסעדה איכותית בסביבת הספא. אם לא, דאגו להכין את מיטב המטעמים בבית ולהביא אותם אתכן, ובין הטיפולים, תצאו החוצה ותעשו פיקניק.