חברות הובלה שנותנות גם שירותי ניקיון

החלטתם לעבור? השכר דירה גדול עליכם? יש כאלו המתגוררים כל החיים באותו חלק של הארץ. רוב האנשים נאלצים לעבור לדירה אחרת בכמה מקרים בתקופות קצרות. עבור רובנו מעבר דירה הוא תהליך מעייף. קטע הקריאה שלפניכם מיועד לאלו שמקבלים מפתח בחודש הקרוב, ובו תוכלו למצוא עצות טובות על הובלת דירות.

ראו את המעבר באור חיובי

זכרו שיש סיבה טובה למעבר. חלקים נרחבים מהאוכלוסיה מחליפים מקום מגורים בנסיבות חיוביות כגון רכישה של בית בסביבה נוחה יותר או כשסיימו לבנות את בית החלומות. ללא עוררין, להעביר את הבית זה שלב מעייף בדרך אך גם אותו אפשרי לעבור בחיוך.

מיטב העצות למעבר נינוח, מהיר וללא כאבי ראש

אל תחכו לרגע האחרון, עברו על כל האפשרויות להעברת תכולת הדירה שלכם מספר שבועות לפני. אם תקפידו לעשות זאת תמנעו מהוצאות לא צפויות וכך יעבור יום העברת הבית בצורה הטובה ביותר.

אין זמן לארוז? כיום קיימות מגוון חברות המציעות שירות של אריזה כחלק מההובלה. צוות אורזים יבוא לבית יומיים לפני תאריך ההובלה בכדי לארוז רכושכם.

במקרה שאין לכם ברירה אלא לפנות את העסק לפני המועד בו נותנים לכם להכנס למתחם אליו אתם עוברים אל תדאגו! בכל ארץ ביכולתכם למצוא מס' אתרים שכל מטרתם אחסון. תוכלו להשכיר את המחסנים לחודש אך יש גם אחסון לזמן ארוך יותר ואפילו זול יותר.

לא חוסכים – חברות הובלה

בין אם אתם אורזים את תכולת הבית או שהעדפתם לקחת את שירותי חברת הובלות כדי לארוז מומלץ מאוד לארוז את חפציכם בצורה קפדנית אם אתם רוצים שהם יגיעו בשלום לביתכם החדש. לא הייתם רוצים שהאגרטל שדודה חוה נתנה לכם לחתונהישבר בטלטלות הדרך.

אל תתפשרו ותחסכו על חברת הובלות איכותית, לא כל בעל טנדר הוא מוביל מיומן. הובלת חפצים מסוימים כמו: מכונת כביסה, מקפיא וכו' דורשים כושר נשיאה ומיומנות רבה. ישנם גם ריהוט כמו: פסנתרים ארון דלתות אשר יצטרכו פרוק והרכבה. בדיוק בגלל זה, יש לבדוק ולוודא שהמוביל שלכם מוכן לכך. עבודה זו גוררת תוספת תשלום.

תאמדו את המעברים השונים במתחם הנוכחי ובמתחם אליו אתם מעבירים את הרכוש. אם אתם רואים שדלת הכניסה צרה מדי יתכן ויהיה עליכם להוסיף השכרת מנוף.

יש לכם אפשרות לקחת שירות של מנופאי בנפרד אך מומלץ לכם להתקשר ולבדוק אם החברה אותה שכרתם לביצוע המלאכה מספקת שירותי מנוף, כך תוכלו לחסוך בעלות. יש פעמים שעדיף להשתמש במנוף, גם אם תסתדרו בלי. מנוף יכול לחסוך טלטול מיותר של החפצים בירידה למשאית.

הייתם רוצים לקבל מידע נוסף? מעוניינים בבדיקת מחירים זריזה? גלשו עוד היום לבלוג ותוכלו לקבל מאמרים, טיפים והצעות מחיר מטובי אנשי המקצוע.

כתיבת תגובה