חברת הובלות בצפון לבתים


עוברים בקרוב?

לרובנו העברת מקום המגורים זהו תהליך מפחיד אך מרגש. מדובר בזמן מעולה לעשות סדר בחפצים, למיין חפצים שאספנו, להפרד מהישן ולהתרענן בדברים חדשים. על אף הכל, כשעוברים דירה יש לבחור בקפידה חברת הובלות מקצועית שתארוז עבורנו את הרכוש והזכרונות , שתקנה לנו מעבר קל ככל הניתן.

מה לבדוק כשמחפשים חברת הובלות בצפון?

הדבר הראשון שאנשים ימהרו לחפש לפיו הוא מחיר העלות. המחיר אכן מהווה רכיב מרכזי בבחירת חברת ההובלות עבור רובנו, אך האם מחיר זול משקף ברוב הפעמים את ההצעה שהכי מתאימה לכם?

אנא מכם, אל תתפלאו אם ביצעתם עסקה להובלה לכל הבית עבור שמונה מאות ₪ ובתאריך ההובלה הגיע בחור בודד עם טנדר מתפרק. כמו שלא הייתם נותנים את הפרייבט בידי המוסכניק הכי זול שמצאתם, אל תתנו את הרכוש שאספתם כל חייכם באחריותו של חאפר שהחליט שהוא מוביל, גם אם הוא זול.

אז מה כן עושים?

במידה ואין לכם ניסיון עדיף ואפילו חובה לבחון מס' הצעות מחיר. על ידי ביצוע השוואה של הצעות ממספר חברות תקבלו אינדיקציה מה כל חברת הובלות ממוצעת מאפשרת לכם ומה המחיר הממוצע, מה שיאפשר לכם להכיר את העלויות השונות ולהגיע לידי החלטה איזה מחיר אתם יכולים ומוכנים לשלם ולהיות בבטחה שאתם מקבלים את העסקה הטובה ביותר בטווח המחירים הזה. בבדיקת הצעת מחיר של חברת הובלות מומלצת ההבדל יהיה ביטוי של:

נסיון בפועל – חברות בענף ההובלות שפועלות בענף תקופה ארוכה מעסיקות פועלים מנוסים שהעבודה לא זרה להם ועובדים בזריזות תוך טיפול בצורה מיטבית בפריטים שלכם. לחברות הובלות אלו מס' גדול של לקוחות ויש ביכולתן להנפיק המלצות.

כיסוי ביטוחי – ודאי תשימו לב שמרבית מן ההצעות ה"מפתות" שתקבלו אינן מזכירות אף סעיף הקשור לביטוח. בעת העברת תכולת בית חשוב להקפיד שקיים בכלל סעיף כזה ולבדוק עד איזה סכום הוא מכסה על מנת שתוכלו להיות רגועים.

מס' האנשים וכלי ההובלה – חברות הפועלות כדרך קבע יגיעו עם משאית סגורה בהשוואה לכאלו שעוסקים על הדרך בהובלות אשר יגיעו לבדם או עם עובד מזדמן נהוגים על טנדר שאולי למזלכם סגור. חברות רציניות יגיעו בליווי צוות מיומן שהקטן ביותר הוא של 3 עובדים, תלוי בכמות התכולה – מה שגורר טיפול זהיר יותר בתכולת הדירה שלכם.

הובלה באמצעות מנוף – שימוש בשירותיו של מנופאי יגרור עליה במחיר ובמצבים ספציפיים לא תהיה לכם ברירה ותהיו מוכרחים להשתמש בו כתוצאה מדלתות צרות. עם זאת, כדאי לשקול את שירותיו של מנופאי גם אם לא חייבים כיוון שהוא חוסך זמן רב ופוסל אפשרות של פגיעה ברכושכם בעת העברת הפריטים בחדרי מדרגות קטנים.

אני מקווה שסיפקתי לכם מספיק על מנת להתחיל במציאת הצעת מחיר להובלה שתטיב איתכם. זקוקים לעוד כלים ועצות שיהיו לכם לעזר בבחירת מובילים במחירים מצחיקים?הכנסו עוד היום לקישורים שבטקסט ותוכלו להנות ממגווןטיפים ועוד כלים שיעזרו לכם לעבור את ההובלה במהירות.

כתיבת תגובה