חברת הובלות המלצות ומחירון 2011

החלטתם לחזור לקיבוץ? קניתם דירה חדשה? ישנם כאלה המבלים את כל חייהם באותו רחוב. רובנו מוכרחים להחליף את הדירה כמה וכמה פעמים בתקופה קצרה. מעבר מקום מגורים נתפס כ פרוצדורה מעייפת. המאמר שלפניכם יתן מענה לאלו שמעבירים את העסק בשנה הבאה, ובו נכללות מספר נק' למחשבה על הובלות מחירון.

הפכו את המעבר לחוויה חיובית

אל תשכחו למה אתם עוברים. חלק מהותי מאנשים עוברים ממקום למקום מסיבות משמחות כמו קניה של סטודיו מרווח וחדש או כשסיימו לבנות דירה חדשה. אין ספק, המעבר הוא שלב מתיש בדרך אך גם אותו ניתן לעבור בקלות.

כל הדרכים למעבר דירה נעים זריז וללא כאבי ראש

אל תחכו לרגע האחרון, בצעו בדיקה של אופציות להעברת תכולת הדירה שלכם מספר שבועות לפני המעבר. באמצעות הבדיקה תחסכו מעצמכם לחץ מיותר ותהיו סגורים על כל הפינות ליום הובלת הבית בצורה מוצלחת.

לא מוצאים דקה לארוז? יש מס' רב של חברות המספקות שירותי אריזה לצד ההובלה. צוות של עובדים מנוסים יגיע למשרד מספר ימים לפני תאריך ההובלה כדי לארגן בארגזים את רכושכם.

אם קרה ואתם חייבים להתפנות מבית העסק לפני שיש לכם אופציה להכנס למעונכם החדש אין מה להכנס ללחץ! ברחבי הארץ קיימים מספר עסקים שבבעלותם מחסנים המושכרים למטרת אחסון ציוד. יש אפשרות להשכיר לחודשים ספורים אך תוכלו למצוא אחסון לטווח ארוך ואפילו תקבלו מחיר נמוך יותר.

לא מתקמצנים על הובלות המלצות

אם אתם אלו שאורזים בכוחות עצמכם או שפשוט לקחתם את שירותיה של חברת ההובלות לעניין יש להקפיד לארוז את הדברים היקרים לכם בהקפדה כך הם יגיעו בבטחה לבית החדש שלכם. לא הייתם רוצים לראות את פסלון הסבורבסקי שסבתא רבא גיטל הורישה לכםלא ישרוד את הדרך.

אל תתקמצנו על מובילים איכותיים, לא כל אחד עם ואן יעשה עבודתו נאמנה. הובלת חפצים מסוימים כגון: מקרר, מכונת כביסה וכו' דורשים מיומנות וכושר נשיאה רב. בנוסף, זכרו שיש חפצים מסוימים כמו: מזנונים פינת אוכל מעץ מלא שיעלו צורך בפירוק והרכבה. בדיוק בגלל זה, בדקו שהמובילים שלקחתם מוכנים לעשות זאת. פעולה זו תביא לתוספת מיוחדת.

תאמדו את הדלתות בדירה הנוכחית ובדירה אליה רוצים לעבור. אם וקרה שהמדרגות מפותלות מדי יתכן ותזדקקו לקחת בנוסף שירות של מנוף.

תמיד תוכלו לקחת שירות של מנופאי מחברה אחרת אך הדרך הטובה יותר היא להתקשר ולבדוק אם חברת ההובלה שאותה לקחתם לביצוע המלאכה נותנת שירותי מנוף, כך תחסכו בעלויות. יש מצבים כדאי לעשות שימוש במנוף להובלה, גם אם אפשר להסתדר בלי. מנוף יחסוך בשפשוף החפצים על הקירות במהלך הירידה במדרגות.

זקוקים לפרטים נוספים? צריכים המלצות? הכנסו לבלוג שלי ותוכלו לקבל פרטים, טיפים, מחירים והצעות ממגוון רחב של נותני שירות.

כתיבת תגובה