חברת מובילים מומלצת

מחפשים טיפים למעבר דירה קל ומהיר?

מעבר דירה הוא עסק לא פשוט. אחרי כל כך הרבה מתווכים, לוחות וחוזים סוף סוף מצאתם את הדירה המושלמת ועכשיו הגיעה השעה להכנס. מהי הדרך הכי טובה לבחור הובלות מנוף? זה מאוד פשוט, במידה ותתארגנו בצורה חכמה.

איך מומלץ לבחור מובילים? לאילו פרטים הכי חשוב לשים לב? הנה מספר עצות פשוטות :

– עדיף להזמין הובלה על העברה עצמאית – נכון, זה יקר יותר, אבל אין מה לעשות, מובילים מקצועיים פשוט מיומנים יותר. באופן כזה תהיו פנויים לנהל את תהליך המעבר. נוסף על זאת, כשמזמינים הובלות סטונדטים ניתן לקבל ביטוח בתעריף נמוך יחסית.

– הקפידו לחתום על חוזה הובלות מסודר שמפרט את מחיר העבודה, הביטוח, זמן תחילת ההעברה ופירוט של החפצים המועברים. ככה תהיו מכוסים מכל הכייונים, רק לכל מקרה.

– החליטו אם אתם מעוניינים לארוז את החפצים בעצמכם, או שאולי אתם רוצים שהמובילים יארזו עבורכם. במידה ואין לכם בעיה לתת לזרים להתעסק לכם עם החפצים וכמובן, אם התקציב מאפשר, זו אופציה מצוינת. מצד שני, לא כל אחד ייתן לחפציכם את הכבוד הראוי להם…

– מעבר לדירה חדשה זו ההזדמנות הטובה ביותר להיפטר מריהוט וחפצים עודפים. מומלץ לנצל את ההזדמנות לעשות סדר ולתרום את הספרים, הרהיטים ומכשירי החשמל שלא השתמשתם בהם מזה זמן רב.

– רשמו באופן ברור על כל ארגז קרטון את חדר היעד שלו, כך תוכלו להקל על המובילים בפיזור הארגזים בבית וכמובן, גם על עצמכם בעת הפריקה.

מעבר דירה הוא פתיחת פרק חדש בחיינו, וכמו תמיד, מומלץ להתחיל אותו ברגל ימין. אם מתחשק לכם לקרוא מאמרים נוספים על מחירון הובלות או לאתר מעבר דירה, חזרו אלינו בקרוב כדי לקרוא את המאמרים הבאים על מוביל תל אביב. המשך יום נפלא!

כתיבת תגובה