חברת ניקיון אחרי החג

שונאים לנקות? אין כמעט אדם שלא אוהב לעבוד בסביבה נקייה ומצוחצחת. הסיבה לכך פשוטה, סביבה נקיה משמעותה סביבה נעימה, פחות לכלוך משמעותו פחות סיכוי לפתח מחלות, מפני שכשהסביבה נקיה האויר טוב יותר וגם האוירה.

אבל לא תמיד פשוט למצוא את הזמן לטפל בעניין הנקיונות בכוחות עצמנו ואנחנו מעדיפים להזמין מנקים מקצועיים שיעשו את העבודה בתשלום. עם זאת, יש לא מעט סיפורים הנוגעים ללקוחות ששכרו מנקים וזכו לעבודה חובבנית, בעלי מקצוע שהבטיחו לבוא ופשוט לא הגיעו, חברות הברקה אשר גרמו נזקים אדירים אחרי שהשתמשו בחומר הלא נכון, או מקרים שבהם כל מה שעבר ניקוי הייתה תכולת הבית…

בעלי עסק ולא רוצים לשבור את הראש עם הניקיון? חושבים על פוליש לרצפות או לצחצח דירה שכורה מלכלוכי הדיירים הקודמים? צריכים פוליש קריסטל? איך מוצאים את נותני השירות האיכותיים ביותר בתחום נקיון משרדים?

– משתלם לוודא שהזמנתם שירותי ניקיון לבית מבעוד מועד, וביחוד לו אתם מתכננים לשפץ בתקופת הקיץ או בזמן פסח וראש-השנה.

– עדיף שלא להסתפק בשום הצעה לעבודה לניקיון והברקת הבית אשר ניתנה בטלפון. דרשו מהאדם עמו דיברתם שיגיע ויראה, וייתן הצעת מחיר מסודרת במסמך חתום.

– אל תכנעו לפיתוי שבשירותים והצעות מחיר נמוכות במיוחד. נקיון ופוליש יסודיים לדירה בסכום נמוך מ- 1000 שח אמור להעלות ספקות.

– בדקו שהצעת המחיר שאתם מקבלים לחברת הפוליש כוללת גם שמוש במכשיר הברקה, כדי שחלילה לא תתקעו עם איש מקצוע שנעזר רק בסחבה ודלי.

מחפשים חברת ניקיון? לכו לאתר www.clen.co.il/. גלישה נעימה!

כתיבת תגובה