חברות ניקיון במרכז לשירותכם

אם אתם רוצים להתפנות למטלות השוטפות בידיעה כי תחזוקת המבנה מסורה בידיהם של עובדי חברת ניקיון במרכז אתם מוזמנים לפנות אל מי שיודעים ומסוגלים לתת מענה מיטבי לכל סוגי הניקיון

כאשר אתם מפקידים את מלאכת הניקיון בידיה של חברה מקצועית אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי המתחם שלכם – פרטי או ציבורי- יישמר נקי והיגייני בכל עת; הניקיון ייעשה באמצעות חומרים איכותיים ובטיחותיים; הניקיון ייעשה  בדיוק על פי המוסכם. המתחם יהיה נקי גם אם אין לכם חשק לנקות אותו מכל  סיבה  שהיא…

חברות ניקיון במרכז מציעות מגוון של עבודות תחזוקה, לרבות ניקוי חלונות גבוהים, שירותי הדברה ומזיקים, פרוייקט ניקוי חד פעמי, ניקוי לאחר שיפוץ דירה וכמובן- ניקיון שוטף וקבוע. חברת ניקיון תל אביב מאפשרת לכם לקבוע את סוג השירות, את היקפו ואת תדירותו.

אתם מוזמנים ליצור קשר באמצעות מילוי פרטיכם בטופס המקוון המצורף כאן ולקבל מענה מהיר לשביעות רצונכם על ידי נציגי השירות של החברה.  הידע והמקצועיות מחייבים ומאפשרים להציע ולהגיש שירות ניקיון משרדים בתל אביב ובתים פרטיים.

אין לקוחות, יש בני אדם

לבד משירותי ניקיון החברה מציעה גם פתרונות אחזקה וניהול למבנים  באמצעות חטיבה מיוחדת המיועדת לשם כך. עם הלקוחות  נמנים דייריהם של מגדלי יוקרה ובעליהם ועובדיהם של מבנים גדולים במרכזים מסחריים. באמצעות מנגנון משומן ומשוכלל של תפעול לוגיסטי ואנושי החברה מצליחה לבצע פרויקטים גדולים ומורכבים במקביל לשירותי ניקיון פשוטים.

כל אחד מהסעיפים ב"אני מאמין" של החברה באים לידי ביטוי הלכה למעשה בשירות המקצועי המוצע.

לבד מניקיון מתחמים סגורים החברה מספקת שירותי ניקיון למתחמים פתוחים, מגרשים וחצרות, לתערוכות,  פסטיבלים וירידים שונים. העבודה בשטח מפוקחת על ידי בעלי מקצוע המוודאים כי היא תיעשה לשביעות רצונכם המלאה.

ניקיון מקצועי ניכר גם לעין בלתי מקצועית. יש מקומות אשר רק בעלי מקצוע יבחינו כי הם טעוני ניקוי ורק מי שברשותם חומרים איכותיים ישיגו רמת ניקיון מושלמת. השקעה בחברת ניקיון מקצועית היא השקעה משתלמת וכדאית, מאחר שמקום מטופח ונקי הוא מקום היגייני, שנעים לשהות בו, והוא גם מקום שמקרין סדר וניקיון – שני מאפיינים חיצוניים המעידים גם על סדר פנימי.