חברת ניקיון – הניקוי הכי יסודי שיש

ישנן חברות ניקיון ברחבי הארץ אשר מספקות מבחר גדול של שירותים ומחירים כדאיים. חברות מסוימות פונות רק לעסקים בעוד שאחרות פונות גם לעסקים וגם לאנשים פרטיים. ניתן לעשות סקר שוק והשוואה בין החברות השונות ולבדוק מה משתלם והאם אותה חברה אמינה ושירותית. בדרך כלל בתי עסק יעבדו בשיתוף אותן חברות ניקיון שהרי הם זקוקים לעובדי ניקיון ואחזקה למשרדים. אולם חלק מאותן פירמות מחזיקות עובדי נקיון משלהן אשר הינם חלק מהחברה.

בתי עסק לא מעטים אשר זקוקים לשירותי ניקיון ואחזקה על בסיס קבוע רשאים לבחור בין האפשרות להעסיק עובדי ניקיון מטעמם או הזמנת שירות ניקיון חיצוני. בדרך כלל ניכר כי הזמנת שירות ניקיון בצפון הארץ, וגם בכל אזור אחר, שווה יותר מאשר העסקה של עובד ניקיון וזאת משום שברגע שאותה פירמה מעסיקה עובד נקיון, היא מחוייבת על פי חוק לשלם לאותו עובד מעבר לשכר גם ביטוח לאומי, מס בריאות, קרן השתלמות ועוד דברים המחוייבים על פי חוק. ולא כל החברות מוכנות להתעסק עם זה ולכן מעדיפות להזמין חברת ניקיון בצפון מרכז או דרום הארץ, אשר היא זו שדואגת לתלושי השכר של העובדים ואותו בעל חברה רק מעביר את הסכום שנקבע מראש מדי חודש לאותה חברה.

יתרה מזאת, חברות ניקיון כאלו ואחרות יציעו שירותים מיוחדים בהם הם מתמחים כדוגמת ניקיון משטחים מסוימים בעייתיים או קרצוף רצפות, שאיבת שטיחים וכדומה. חברות ניקיון מסוימות יציעו שירותי ניקיון לכל רחבי הארץ גם אם הינם ממוקמים בצפון הארץ והמזמין נמצא בדרום, אולם לא כל חברות הניקיון יסכימו לספק שירות זה כי לא תמיד כדאי הדבר. אם לדוגמה חברת ניקיון בחיפה תוזמן לבצע שירות זה או אחר בדרום בעבור אותו סכום אותו היא גובה גם ממזמיני שירות בחיפה, אזי לאו דווקא ישתלם לאותה חברה כי היא מפסידה כי עלות הנסיעה היא גדולה יותר, אלא אם כן אותה חברה מעסיקה עובדים המתגוררים בדרום וביכולתה לשגר אותם לאותה עבודה בדרום ולשלם להם נסיעות מקומיות ובעצם באופן זה אותה חברה לא מפסידה ואפילו מצליחה לתפוס קהל צרכנים בפריסה רחבה הרבה יותר.