חגיגות גיל המצוות במועדוני לילה

הילדה שלכם עומדת להיות שתים עשרה 12, וזה ראוי לחגיגה גדולה ומיוחדת, הלא זהו יום ההולדת הכי חשוב בחייה של כל אישה. אם כן מה האפשרויות שעומדות לפניכם? אתם יכולים להפיק אירוע 'פלצני' באופן מיוחד, שהבנות שלכם לא ייהנו ממנו ואתם יכולים לעשות מסיבה לא רגילה במועדון, שיגרמו לבנות שלכם להתלהב הרבה יותר.

כמובן שהשכרת מועדון לבת מצווה היא האפשרות הטובה יותר מבין השתיים. הרי החגיגה היא לכבוד הבנות ולא לכבודכם וגם לא לכבוד קרובי המשפחה שלכם. ומשום כך מתאים שתפיקו מסיבה במועדון בשביל לרצות את הבננות.

ניתן לאתר מועדונים לבת מצווה במרכז הארץ, שם הרמה של המועדונים היא הרבה יותר מוצלחת. אולם בלי קשר לרמה ולאיכות של המועדון, דבר ראשון, אתם צריכים לשאול את עצמכם שאלה אחת מהותית: כמה אנשים אתם מעוניינים להזמין?

את רשימת האורחים אתם חייבים להכין במשותף עם הבנות שלכן. תנו להן לומר לכם איזה מהחברים הן מעוניינות להזמין. כדי לעזור להן לרקום מערכות יחסים בריאות עם חבריהן לכיתה, הציעו להן להזמין את כל מי שלומד איתה בכיתה, והוציאו מן הכלל את אלה שמאמללים להן את החיים. בהמשך, תוסיפו לרשימת האורחים את בני המשפחה שאתם רוצים להזמין ושראוי שתזמינו. כדי לשמור על גיוון, השתדלו להזמין קרובי משפחה מכל הגילאים- ילדים קטנים, צעירים ומבוגרים. אך הזקנים, אולי רצוי שיישארו בבית, כי זה לא הולך להיות ארוע קונבנציונלי, לא יהיו שולחנות וגם כמעט ולא יהיו כיסאות שהם יהיו מסוגלים לנוח עליהם.

אותו הנוהל נכון גם כשמארגנים חגיגות בר מצווה. אחרי שהגעתם לרשימת מועדונים לבר מצווה במרכז שמתאימים למספר האנשים שברשימת האורחים שלכם, תבדקו את איכות המועדון מכל בחינה אפשרית, החל מהמבנה עצמו ועד לסאונד ולתאורה. ודבר חשוב: האם יוכלו לתת לכם תקליטן ומוסיקה או שתצטרכו לטפל בנושא בכוחות עצמכם?

אם אפשר, נסו לבקר במועדונים כשהם עובדים, ברשות בעלי המועדונים מן הסתם. כך תהיה לכם תמונה הרבה יותר ברורה לגבי איכות המקום.

היופי של מקום המסיבה תלוי בכם. תוכלו לסגנן אותו איך שרק תיהיו מעוניינים, כל עוד אתם לא משנים בו דברים מהותיים. מה תוכלו לעשות: לתלות בלונים, כרזות, לשים סידורי פרחים ועוד, וכמובן לשים מזנון לכיבוד ושתייה. אם זה אפשרי, אפשרי להקרין סרטי בת מצווה או בר מצווה על מסכים גדולים. על כל מה שאתם יכולים ולא יכולים לעשות במועדון לכבוד האירוע שאתם מפיקים תעגנו בחוזה מול בעל המועדון.