חגיגית בת מצווה לילדה

חולמים על אירוע שיזכר לדורות? החלום של כולם הוא אירוע בלתי נשכחת, אולם מה בעצם אורחים זוכרים מארוע? החליפות, המתאבנים, התאורה, וכמובן את המקום. יכול להיות שתופתעו מהתוצאות, אך למרבית המוזמנים אותם אספקטים חשובים, ועל הפופולאריים מביניהם נשתדל לשים דגש נוסף.

בחירת האולם

מקום האירוע שתבחרו אמור לשקף אתכם ואת מה שבאמת חשוב לכם. וילה יוקרתית תשקף יחודיות, חתונה בשקיעה בים תשקף תמימות, אולם מפואר ירמוז על עושרכם בעוד אולם ארועים חמים ישקף חמימות.

זכרו שהכי פשוט לפנטז על אירוע מלכותי ומפוצץ, אבל פעמים רבות בסוף שלב התכנון קולטים בעלי האירוע שזה לא באמת מה שהם קיוו לו. לפני שאתם סוגרים גן אירועים תבחנו את הנושא ותחשבו אם באמת ובתמים האולם הזה באמת משקף אתכם .

מה אוכלים באירוע?

סיימתם לעסוק עם בת מצווה? לדעת כלל האורחים אחד המרכיבים הקריטיים הן המנות שיוגשו. לחלקכם זה אולי נשמע קצת יומרני, אבל אנשים משתוקקים להינות והנושא המרכזי בחשיבותו הוא האוכל שיוגש בארוע.

טרם ההחלטה הסופית על תפריט תבדקו לעומק מי רוב האנשים שיתפסו את החלק הגדול ביותר בחגיגתכם. היה ומדובר במוזמנים מהמעמד הממוצע, שאוהבים אוכל ביתי, מומלץ ללכת על אוכל יותר פשוט. אם לרעתכם מדובר בחברה צעירים של שנות ה-2000 כדאי לשקול תפריט טבעוני, אם זאת בכלל חגיגת יום הולדת ויהיו בה הרבה נערים אז ברור כשמש שצריך לבחור במנות צעיר הכולל בתוכו עוגת שוקלד, פיצה ועוד.

תזכרו שלרוב אי אפשר לרצות את כל המוזמנים, על כן כדאי להרכיב מזון פשוט ומורכב, יחודי ומסחרי. כך יהיו למרבית המוזמנים מספר אופציות לבחור. השורה התחתונה , עדיף שיהיו לכם הרבה חלופות מאשר כמה מנות יחידות.

עיצוב האירוע

אם יש לכם קצת זמן ואתם באמת רוצים לגרום לתחושת וואו אצל רוב המוזמנים, תחשבו על רעיון , משהו יחודי ובאופן מיוחד משהו שחשוב לכם שכל האורחים יבינו. כשם שבחירת מיקום האירוע, גם העיצוב היחודי משחק תפקיד מרכזי.

בעיצוב לאמיתו של דבר אין גבול ליצירתיות; ניתן לעשות הכל, או להפך אפשר להדגיש רק דברים מסוימים; צבעי הערב (חתונה בכתום, עיצוב פרחוני), אביזרים (חול ודקלים) פסלי קרח וכו', רק תתנו לדמיון שלכם להתפרע. לעיתים קורה שארוע פרטי הופך לגם הארוע של ההורים של בעלי השמחה, לפיכך דווקא בנושא זה, זה המקום המתאים לתת ביטוי לדימיון שלכם.

החלטתם לגבי אירועים בת מצווה?

הדרך הכי קלה ביא לרצות את ההורים, אך שלא תשכחו שבסוף זה האירוע שלכם. אם יש משהו שבכל מצב אתם לא מוכנים לבטל אותו אף שהוא לפעמים, לא מקובל על אחרים , אל תסכימו להתפשר עליו. תסבירו למי שזה מציק לו ברגע ובעדינות שזהו בסופו של דבר הרגע שלכם. הקשיבו לתחושת הבטן ותנו מקום למה שהכי מקרין על אישיותכם.

אם עדין אתם צריכים חומר נוסף לגבי נושא זה חזרו אלינו וקדימה לדרך!

כתיבת תגובה